Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Henkilöbrändin merkitys liikuntaan ja ravitsemukseen liittyvien valmennuspalvelujen ostoaikeeseen
(2019)
Liikuntaan ja ravitsemukseen painottuvat verkkovalmennukset ovat kasvattaneet suosiotaan ja yhä useammat julkisuudesta tunnetut henkilöt markkinoivat valmennustaan sosiaalisessa mediassa. Tämän kandidaatintutkielman ...
Yrityksen hybridisen markkinointiviestintänstrategian kohdistaminen asiakkaille
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on tutkia yritysten markkinointiviestinnän toimenpiteitä tänä päivänä. Tavoitteena on tutkia sosiaalisen median kanavien ja messujen käyttöä yrityksen näkökulmasta. ...
Yliopiston brändin vaikutus hakijan päätösprosessiin
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman aiheena on tutkia yliopiston brändin vaikutusta hakijan päätösprosessiin. Tutkielman tarkoituksena on tunnistaa LUT-yliopiston kauppatieteiden alalle hakijoiden päätösprosessin vaiheita ...