Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Verkkokauppaympäristön rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa
(2018)
Tällä tutkielmalla selvitetään verkkokauppaympäristön roolia asiakaskokemuksen muodostumisessa. Tutkielmassa vastataan asetettuihin tutkimuskysymyksiin sekä aikaisemman teorian että empirian avulla. Päätutkimuskysymys on ...
Asiakasmatka osana inbound-markkinointiprosessia
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millä tavoin asiakasmatka toimii osana inbound- markkinointiprosessia. Tarkoituksena on luoda ymmärrystä inbound-markkinointiprosessin vaiheista ja asiakasmatkasta sekä ...
The influence of trust on customer experience in B2B customer relationships
(2018)
Customer experience is noticed to function as a means of success in today’s business markets. It has been suggested that trust can play a vital role in customer experience but there is a notable absence of academic research ...
Positiivisen hakijakokemuksen rakentuminen rekrytointiprosessissa
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia positiivisen hakijakokemuksen rakentumista rekrytointiprosessissa. Tavoitteena oli selvittää mitä se tarkoittaa, miten se muodostuu ja mitkä ovat kriittisimpiä tekijöitä sen ...
Teknisen tukkukaupan kohdennettujen asiakassegmenttien suorituskyvyn mittaaminen ja johtaminen
(2018)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää teknisen tukkukaupan liiketoimintayksikön kohdennettujen asiakassegmenttien suorituskyvyn mittaamista ja johtamista. Tehokas toiminta vaatii tekniseltä tukkukaupalta suorituskyvyn ...