Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 25
Osallistava markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa
(2009)
Sosiaalinen media on viime aikoina ollut paljon esillä eri medioissa. Tämä johtuu lähinnä siitä, että erilaiset sosiaaliset yhteisöpalvelut ovat kasvattaneet huimasti suosiotaan. Suuresta suosiosta kertoo esimerkiksi ...
Yrityksen hybridisen markkinointiviestintänstrategian kohdistaminen asiakkaille
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on tutkia yritysten markkinointiviestinnän toimenpiteitä tänä päivänä. Tavoitteena on tutkia sosiaalisen median kanavien ja messujen käyttöä yrityksen näkökulmasta. ...
Pelikonsolialan yritysten suomenkielisen sosiaalisen median markkinointiviestinnän erot
(2016)
Tämä kandidaatin tutkielma käsittelee pelikonsolialan yritysten suomenkielisen sosiaalisen median markkinointiviestinnän eroja. Työssä tutkitaan PlayStationin ja Xboxin suomenkielisten Twitter ja Facebook-kanavien ...
Pienen kahvila-ravintola –alan yrityksen markkinoinnin kehittäminen: Case Cafe Kristiina
(2017)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten pieni kahvila-ravintola –alan yritys voisi kehittää markkinointiaan ja näin laajentaa asiakaskuntaansa. Markkinoinnin kehittäminen on laaja alue, joten siinä keskitytään ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa kulttuurimatkailualalla: Case Kotkaniemi
(2017)
Tämän kvalitatiivisen kandidaatintutkielman tarkoituksena on löytää keinoja sosiaalisen median hyödyntämiseen kulttuurimatkailukohteen markkinoinnissa. Toimeksiantajana on Kotkaniemi-säätiö, joka ylläpitää Etelä-Karjalassa ...
Markkinointiviestinnän rooli osana elämysmatkailuyrityksen B2B-asiakashankintaa Case: Sako Shooting Center
(2017)
Tässä tutkimuksessa tutkittiin elämysmatkailuyrityksien markkinointiviestintää sekä miten he voivat hyödyntää sitä B2B-asiakashankinnassa. Tutkimuksessa tutkittiin myös, mitä on tehokas markkinointiviestintä, mitä ...
Opportunities and challenges of content marketing as a way of digital marketing communications
(2016)
Tämän tutkimuksen tavoitteena on tunnistaa sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksia ja
haasteita digitaalisessa markkinointiviestinnässä. Lisäksi tavoitteena on antaa yksiselitteinen
määritelmä sisältömarkkinoinnille sekä ...
Blogimarkkinoinnin hyödyntäminen osana markkinointiviestintää
(2016)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää miten blogimarkkinointia ja bloggaajien kanssa tehtävää yhteistyötä voidaan hyödyntää markkinointiviestinnässä ja millaisia vaikutuksia sillä on. Lisäksi selvitetään millaisia haasteita ...