Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
Tilitoimiston asiakaspolun muodostuminen SaaS-toimialalla
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on tutkia tilitoimiston asiakaspolun muodostumista SaaS-toimialalla. Asiakaspolku on tyypillinen tapa tutkia asiakaskokemusta tunnistaa ostoprosessin eri vaiheita, sekä tarkastella ...
Verkkokauppaympäristön rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa
(2018)
Tällä tutkielmalla selvitetään verkkokauppaympäristön roolia asiakaskokemuksen muodostumisessa. Tutkielmassa vastataan asetettuihin tutkimuskysymyksiin sekä aikaisemman teorian että empirian avulla. Päätutkimuskysymys on ...
Asiakasmatka osana inbound-markkinointiprosessia
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millä tavoin asiakasmatka toimii osana inbound- markkinointiprosessia. Tarkoituksena on luoda ymmärrystä inbound-markkinointiprosessin vaiheista ja asiakasmatkasta sekä ...
Positiivisen hakijakokemuksen rakentuminen rekrytointiprosessissa
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia positiivisen hakijakokemuksen rakentumista rekrytointiprosessissa. Tavoitteena oli selvittää mitä se tarkoittaa, miten se muodostuu ja mitkä ovat kriittisimpiä tekijöitä sen ...
Customer satisfaction in a B2B company : case company x
(2021)
Improving customer satisfaction has studied to have a relation to company’s success and profit. In addition, research has indicated that company’s key success factor is often customer satisfaction and customer’s reason to ...
Case yritys X : B2B asiakaskokemuksen muodostuminen ja kehitysmahdollisuudet
(2023)
Tämä tutkielma keskittyy selvittämään asiakaskokemuksen muodostumista ja siihen vaikuttavia tekijöitä B2B-kontekstissa. Työssä tarkastellaan osaa toimeksiantajayrityksen X yhden liiketoiminta-alueen asiakkaita ja heille ...