Hae LUTPubista
Aineistot 1-7 / 7
Value added logistics in supply and demand chains. Smile. Part 1. eBusiness between global company and itslocal sme supplier network
(2004)
VALOSADE (Value Added Logistics in Supply and Demand Chains) is the research project of Anita Lukka's VALORE (Value Added Logistics Research) research team inLappeenranta University of Technology. VALOSADE is included in ...
Tuotetiedon hallinta verkostoituneessa pk-yrityksessä
(2003)
Työn tavoitteena oli luoda malli kansainvälisessä yritysverkostossa toimivan pk-yrityksen tuotetiedon hallintaan. Ensin selvitettiin tuotetiedon hallinnan sisältöä sekä osa-alueita kirjallisuuden avulla. Tämän lisäksi ...
Pk-yritysten kilpailuyhteistyö verkostomuotona
(2013)
Työn tavoitteena on antaa lukijalle kattava käsitys yritysten kilpailuyhteistyöstä, sen edellytyksistä, sekä hyödyistä ja haasteista. Tarkastelussa syvennytään tutkimaan asiaa etenkin pk-yritysten näkökulmasta.
Työ perustuu ...
Pk-yritysten välinen yhteistyö - case lähiruokamarkkinat
(2017)
Muuttuvassa ja globaalissa ympäristössä toimiminen on pienille ja keskisuurille yrityksille haastavaa, johon yritykset ovat vastanneet muodostamalla erilaisia liiketoimintasuhteita. Tässä työssä on tehty yhteenveto ...
Value added logistics in supply and demand chain. Smile. Part 2. eBusiness in a service business. Case: A maintenance and operations network in forest industry
(2005)
VVALOSADE is a research project of professor Anita Lukka's VALORE research team in the Lappeenranta University of Technology. The VALOSADE includes the ELO technology program of Tekes. SMILE is one of four subprojects of ...
ASP verkostoituneen pk-yrityksen strategisena välineenä
(2002)
Verkostoitumisen ja tietotekniikan hyväksikäytön merkitys kasvaa jatkuvasti pk-yrityksissä. Tietotekniikan vuokrauspalvelu ASP antaa erityisesti pk-yrityksille uusia mahdollisuuksia toimintansa kehittämiseen. ASP-malli ...
Pienyritysten verkostoitumisen mahdollisuudet ja haasteet
(2009)
Useimmille pienyrityksille verkostoituminen kuuluu keskeisenä osana liiketoimintaan, sillä verkostoitumisesta saatavat hyödyt ovat juuri pienyritykselle merkittävät. Ongelmiakin verkostoitumisessa esiintyy ja pienyritysten ...