Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 27
Tilitoimiston asiakaspolun muodostuminen SaaS-toimialalla
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on tutkia tilitoimiston asiakaspolun muodostumista SaaS-toimialalla. Asiakaspolku on tyypillinen tapa tutkia asiakaskokemusta tunnistaa ostoprosessin eri vaiheita, sekä tarkastella ...
Verkkokauppaympäristön rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa
(2018)
Tällä tutkielmalla selvitetään verkkokauppaympäristön roolia asiakaskokemuksen muodostumisessa. Tutkielmassa vastataan asetettuihin tutkimuskysymyksiin sekä aikaisemman teorian että empirian avulla. Päätutkimuskysymys on ...
Asiakasmatka osana inbound-markkinointiprosessia
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millä tavoin asiakasmatka toimii osana inbound- markkinointiprosessia. Tarkoituksena on luoda ymmärrystä inbound-markkinointiprosessin vaiheista ja asiakasmatkasta sekä ...
The influence of trust on customer experience in B2B customer relationships
(2018)
Customer experience is noticed to function as a means of success in today’s business markets. It has been suggested that trust can play a vital role in customer experience but there is a notable absence of academic research ...
Positiivisen hakijakokemuksen rakentuminen rekrytointiprosessissa
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia positiivisen hakijakokemuksen rakentumista rekrytointiprosessissa. Tavoitteena oli selvittää mitä se tarkoittaa, miten se muodostuu ja mitkä ovat kriittisimpiä tekijöitä sen ...
Tarjoamamuutoksen tarkastuspiste kohdeyrityksessä
(2020)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten matkapuhelinoperaattorin yritysliiketoiminnan liittymätarjoamassa tehty uudistus onnistui myyntihenkilöstön näkökulmasta. Tutkimuksella haluttiin selvittää myyntihenkilöstön ...
Multichannel customer experience management along B2B customer journey
(2021)
Digitalization and globalization have raised the competition between companies due to increased accessibility. This has shifted companies to seek competitive advantages from various perspectives even more actively. The ...
Customer side value co-creation in robotic process automation
(2020)
The purpose of this thesis is to examine the customer side value co-creation in the context of robotic process automation (RPA). Robotic process automation is a method to automate repetitive virtual work performed by humans. ...
Palvelumuotoilun mallin kehittäminen organisaatiolle
(2020)
Kandidaatintyön tavoitteena on muodostaa palvelumuotoilun malli Oikeusrekisterikeskukselle. Mallissa tutkitaan erityisesti liiketoiminnan tavoitteiden ja asiakaskokemuksen merkitystä kehitysprojekteissa. Tarkoituksena on, ...
Teknisen tukkukaupan kohdennettujen asiakassegmenttien suorituskyvyn mittaaminen ja johtaminen
(2018)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää teknisen tukkukaupan liiketoimintayksikön kohdennettujen asiakassegmenttien suorituskyvyn mittaamista ja johtamista. Tehokas toiminta vaatii tekniseltä tukkukaupalta suorituskyvyn ...