Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
Arvonluonti verkostoja hyödyntäen pk-sektorin teknologiayrityksessä
(2016)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella arvonluontia pk-sektorin teknologiayrityksessä verkostoja hyödyntäen. Tutkimuksessa selvitettiin, mitkä ovat verkostoon kuuluvien yritysten käsitykset ja odotukset arvonluonnille, ...
Tuotetiedon hallinta verkostoituneessa pk-yrityksessä
(2003)
Työn tavoitteena oli luoda malli kansainvälisessä yritysverkostossa toimivan pk-yrityksen tuotetiedon hallintaan. Ensin selvitettiin tuotetiedon hallinnan sisältöä sekä osa-alueita kirjallisuuden avulla. Tämän lisäksi ...
Pk-yritysten kilpailuyhteistyö verkostomuotona
(2013)
Työn tavoitteena on antaa lukijalle kattava käsitys yritysten kilpailuyhteistyöstä, sen edellytyksistä, sekä hyödyistä ja haasteista. Tarkastelussa syvennytään tutkimaan asiaa etenkin pk-yritysten näkökulmasta.
Työ perustuu ...
Pk-yritysten välinen yhteistyö - case lähiruokamarkkinat
(2017)
Muuttuvassa ja globaalissa ympäristössä toimiminen on pienille ja keskisuurille yrityksille haastavaa, johon yritykset ovat vastanneet muodostamalla erilaisia liiketoimintasuhteita. Tässä työssä on tehty yhteenveto ...
ASP verkostoituneen pk-yrityksen strategisena välineenä
(2002)
Verkostoitumisen ja tietotekniikan hyväksikäytön merkitys kasvaa jatkuvasti pk-yrityksissä. Tietotekniikan vuokrauspalvelu ASP antaa erityisesti pk-yrityksille uusia mahdollisuuksia toimintansa kehittämiseen. ASP-malli ...
Pienyritysten verkostoitumisen mahdollisuudet ja haasteet
(2009)
Useimmille pienyrityksille verkostoituminen kuuluu keskeisenä osana liiketoimintaan, sillä verkostoitumisesta saatavat hyödyt ovat juuri pienyritykselle merkittävät. Ongelmiakin verkostoitumisessa esiintyy ja pienyritysten ...