Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Yhteiskunnallisen vaikutuksen luominen ja mittaaminen kehitysmaissa toimivissa yhteiskunnallisissa yrityksissä
(2018)
Tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella kehitysmaissa toimivien yhteiskunnallisten yritysten yhteiskunnallisen vaikutuksen luomista ja mittaamista. Tutkimuksen avulla selvitettiin miten nämä yritykset mittaavat yhteiskunnallista ...
Mikroyrityksen asiakas- ja toimittajaverkoston strateginen riskienhallinta
(2018)
Tämän päivän liiketoiminta eikä yrittäminen ole enää yksin tekemistä vaan liiketoiminnot ovat verkottuneita. Verkostoituminen nähdäänkin yhtenä yrityksen kilpailueduista ja menestystekijöistä Verkoston peruselementti on ...
Ostettujen yritysten integraatio ostavaan organisaatioon : Case Bravida Finland Oy
(2018)
Tutkimuksen tavoitteena on tutkia yritysostojen integraatioprojektit ja tulosten perusteella antaa suuren talotekniikkakonsernin suomalaiselle tytäryhtiölle kehitysehdotuksia sen yritysostojen integraatiotyöhön. Lisäksi ...
Music festival sponsorship as a tool for customer brand engagement
(2018)
The purpose of this study was to examine how companies are utilising music festival sponsorship in order to create customer brand engagement. This study was implemented as qualitative research following deductive reasoning. ...
Pienyritysten ja luonnollisten henkilöiden patenttiliiketoiminta
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on tutkia pienyritysten sekä luonnollisten henkilöiden patenttiliiketoimintaa. Päämääränä on saada tietoa millaisen markkinaympäristön nämä pienyritykset sekä luonnolliset henkilöt ...