Selaus nimekkeen mukaan kokoelmassa Diplomityöt ja Pro gradu -tutkielmat
Aineistot 824-843 / 12701
-
B2b brand onset built on family stewardship and corporate culture : exploratory study
(2020)The aim of this study is to explore the personal views of employees on B2B brand within a case company. The research problem is approached by examining how the concepts of brand and branding are perceived among the sales ... -
B2B Customer journeys at the age of digitalization : Multiple case study in the software industry
(2019)The goal of this study is to develop a deeper understanding of customer journeys in a B2B context. The current literature on the phenomenon focuses mainly on B2C context, and there is an obvious research gap regarding B2B ... -
B2B customer journeys when purchasing complex solutions : multiple case study in IT-industry
(2021)This study seeks to develop an understanding on B2B customer journeys in a complex B2B environment. The current literature has a clear research gap in B2B customer journeys as the research of customer journeys focuses ... -
B2B customer perceptions and engagement of sustainability in the construction industry
(2020)The thesis aims to study what are the perceptions of B2B customers of a large construction product manufacturer about the industry transformation towards sustainable development and what kind of sustainability engagement ... -
B2B IT startup management based on a data-driven decision-making approach
(2021)This master's thesis is devoted to the research of a data-driven decision-making approach. The research was carried out on the basis of a Russian IT startup called "Restik” which creates cloud solutions for automating the ... -
B2B-asiakkaiden tavoittaminen sponsoroiduilla hakutuloksilla
(2017)Yhä useampi B2B-asiakas etsii hakukoneiden kautta tietoa ennen ostopäätöksen tekoa. Tehokkaimpia keinoja tavoittaa kohdennettua liikennettä hakukoneiden kautta ovat sponsoroidut hakutulokset eli hakukonemainokset. Diplomityö ... -
B2B-yritysten maineenhallinnan käytänteet sosiaalisessa mediassa
(2015)Tässä tutkimuksessa tutkittiin neljän suomalaisen pörssilistatun kansainvälisesti toimivan B2B-yrityksen maineenhallintaa sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää miksi, mistä lähtökohdista ja miten ... -
Ba in Virtual Communities
(2009)Virtual communities – interactive networks in cyberspace seasoned with feelings – are a highly topical research theme. Besides academics, more and more companies ponder upon the nature and implications of the sense of ... -
Backtesting expected shortfall in Nordic stock markets
(2021)The study’s primary target is to participate in the debate that is the Expected Shortfall (ES) backtestable. It has been proved that ES is not elicitable, meaning that the ES does not have a penalty function for its forecast ... -
Backward stochastic differential equations with applications
(2018)In this thesis we study backward stochastic differential equations driven by a Brownian motion and by a Levy process and their applications, focusing on their applications to financial markets. We give results on the ... -
Balanced Scorecard (BSC) TE-keskusten strategisessa ohjauksessa
(2005)Kauppa- ja teollisuusministeriö yhdessä työministeriön ja maa- ja metsätalousministeriön kanssa ohjaavat työvoima- ja elinkeinokeskuksia (TE –keskuksia). Tutkimuksen tavoitteena on kuvata ohjausprosessi, jonka avulla ... -
Balanced Scorecard -mittaristo strategisena ohjaustyökaluna konserniympäristössä. Case: Stora Enso Packaging Oy
(2000)Tässä pro gradu -tutkielmassa analysoidaan neljästä eri näkökulmasta koostuvan Balanced Scorecardin soveltamista strategisena ohjaustyökaluna. Tavoitteena on Balanced Scorecardin toteuttamiseen liittyvän strategisen ... -
Balanced scorecard 1990-luvun johtamismallina
(2001)Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia tasapainotettua mittaristoa tapana mitata suorituskykyä ja jalkauttaa yritysstrategiaa sekä johtamisfilosofioiden historiaa niin laajasti kuin tasapainotetun mittariston sijoittaminen ... -
Balanced Scorecard ja tulospalkkaus : Case Vakuutusyhtiö Sampo Oy
(2002)Tutkielman päätavoite on tutkia, miten tulospalkkaus voidaan integroida Balanced Scorecard-perusteiseen tulosohjaukseen ja analysoida miten kyseiset asiat on huomioitu Vakuutusyhtiö Sammon mallissa. Tutkielman empiirinen ... -
Balanced Scorecard kevytmetallivalimossa
(2004)Työn tavoitteena oli kehittää alihankintaosia valmistavalle kevytmetallivalimolle Balanced Scorecard - malliin pohjautuva suorituskyvyn mittausjärjestelmä. Mittariston tarkoituksena on kasvattaa yritysjohdon tietämystä ... -
Balanced scorecard strategisen johtamisen mallina
(2019)Tutkimuksen tavoitteena oli tarve analysoida BSC:n käyttöä case-yrityksessä. Tutkimuksen selvitettiin, miten case-yritys on omaksunut suorituskyvyn johtamisen mallin käyttöön ja miten sitä käytetään strategisen johtamisen ... -
Balanced Scorecard; Tavoitejohtamista 2010-luvulla? Historiaa, rakennetta ja mittareiden käyttöä tulkitseva käsitetutkimus
(2018)Tämä pro gradu -tutkielma on tulkitseva käsitetutkimus, jossa tutkimuksen kohteena ovat tavoitejohtamisen ja tasapainotetun tuloskortin käsitteiden rakenne, historiallinen evoluutio ja käyttö johtamisen työkaluina. ... -
Balanced Scorecardin implementointi digimediahankkeessa
(2005)Tutkimuksessa perehdytään mediaosakeyhtiö Frantic Median hankkeisiin sekä niiden kannattavuuteen asiakkaalle. Tarkoituksena on luoda lähtökohdat, joiden perusteella asiakas lähtee sivustohankkeeseen ja osoittaa tälle ... -
Balanced Scorecardin ja palkitsemisen hyödyntäminen palvelutuotannon johtamisessa
(2014)Suorituskyvyn johtamista on tutkittu paljon teollisuustalouden näkökulmasta. Sen sijaan palvelutuotannon näkökulmasta katsottuna tutkimustyö on vasta aluillaan. Iso osa yritysten liiketoiminnasta muodostuu palvelujen ... -
Balanced scorecardin rakentaminen caseyritykselle
(2006)Tutkielman teoriaosuuden tavoitteena on selvittää kuinka Balanced scorecard -malli rakentuu ja toimii. Caseosuuden tavoitteena on määritellä esimerkkiyritykselle sopiva tasapainotettu mittaristo ottaen huomioon yrityksen ...