• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Hae LUTPubista 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Hae LUTPubista
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Hae LUTPubista
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hae LUTPubista

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Aineistot 1-10 / 29

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Pikkukuva

Social media as part of service design 

Ahlstedt, Oona (2018)
Social media has millions of users and every click or like tells little bit of their needs, hopes and desires. This information is customer knowledge and that can be used to create better services for the customers. How ...
Pikkukuva

Sosiaalisen median käyttäjien toiminnan analysoimiseen tarkoitetut työkalut ohjelmistokehityksen tukena 

Virmajoki, Joonas (2018)
Sosiaalinen median käyttö on löytänyt myös yritykset. Kandidaatintyössä tarkastellaan sosiaalisen median alustojen analysointityökaluja kaikenkokoisille yrityksille. Valitut sosiaalisen median alustat tarkasteltavaksi ovat ...
Pikkukuva

Sisältöstrategia ja sosiaalinen media osana B2B-yrityksen markkinointia 

Pankakari, Jami (2014)
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sosiaalisen median markkinointia ja sisältöstrategiaa osana B2B-yrityksen markkinointiviestintää. Case-yrityksenä toimineen Maestron kanssa toteutettiin tutkimus, jossa pyrittiin ...
Pikkukuva

Sosiaalisen median käyttö rekrytoinnissa työnantajan näkökulmasta 

Granström, Laura (2014)
Tutkielmassa perehdytään siihen, mitä motiiveja yrityksillä on käyttää sosiaalista mediaa rekrytointiprosessissaan. Tämän lisäksi on pohdittu, mitkä sosiaalisen median kanavat ovat tärkeimpiä rekrytoinnin tarpeisiin ja ...
Pikkukuva

Brändi-identiteetin välittyminen asiakkaille sosiaalisessa mediassa 

Kuosmanen, Kaisa (2017)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, kuinka hyvin tutkittavan case-yrityksen brändi-identiteetti välittyy asiakkaille sosiaalisen median välityksellä. Tutkielmassa selvitetään, mitä mielikuvia yritys haluaa ...
Pikkukuva

Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa kulttuurimatkailualalla: Case Kotkaniemi 

Tirkkonen, Eeva (2017)
Tämän kvalitatiivisen kandidaatintutkielman tarkoituksena on löytää keinoja sosiaalisen median hyödyntämiseen kulttuurimatkailukohteen markkinoinnissa. Toimeksiantajana on Kotkaniemi-säätiö, joka ylläpitää Etelä-Karjalassa ...
Pikkukuva

Big datan hyödyntämismahdollisuudet tuotekehityksessä 

Vierula, Oskar; Wilander, Henri (2018)
Big datalla tarkoitetaan useista eri lähteistä tulevaa ja nopeasti lisääntyvää dataa, jonka prosessointi on sen määrän ja monimutkaisuuden vuoksi todella haastavaa nykyaikaisilla tiedonhallintamenetelmillä. Tässä ...
Pikkukuva

Word-of-mouth marketing in new online venture Matkakeisari.fi 

Laukkanen, Markus (2017)
The purpose of the bachelor’s thesis was to create understanding about how social media can be utilized in order to create word-of-mouth which would lead to increased consumer awareness for new online ventures. The study ...
Pikkukuva

Sosiaalisen median hyödyntäminen B2B-markkinoiden uusasiakashankinnassa 

Marttinen, Veera (2018)
Tämän työn tarkoituksena on selvittää sosiaalisen median tarjoamat keinot uusasiakashankintaan B2B-markkinoilla. Uusasiakashankinta B2B-markkinoilla mielletään kalliiksi ja hitaaksi, mutta sosiaalinen media tarjoaa tähän ...
Pikkukuva

Sijoitetun pääoman tuoton käyttäminen sosiaalisen median markkinoinnissa 

Taavitsainen, Timo (2017)
Tässä tutkimuksessa perehdytään sijoitetun pääoman tuotto-tunnusluvun käyttöön osana sosiaalisen median markkinoinnin mittaristoa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää voiko sijoitetun pääoman tuottoa käyttää mittaamaan ...
  • 1
  • 2
  • 3
Lappeenrannan teknillinen yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Silmäile

Sisältötyyppifulltext (29)Opinnäytteen tyyppiKandidaatintutkielmaKandidaatintyöTekijäAhlstedt, Oona (1)Eklund, Jenni (1)Granström, Laura (1)Heikkurinen, Anna (1)Korpela, Jussi (1)Koskinen, Iida (1)Kuosmanen, Kaisa (1)Kuusisto, Taru (1)Kuutsa, Maria (1)Laaksolahti, Mikko (1)... Katso lisääKoulutusohjelmaSchool of Business and Management, KauppatieteetSchool of Business and Management, TietotekniikkaSchool of Business and Management, TuotantotalousAvainsana
social media (29)
sosiaalinen media (28)brand (6)brändi (6)marketing (6)markkinointi (5)markkinointiviestintä (4)B2B (3)content marketing (3)Facebook (3)... Katso lisääJulkaisuaika2019 (1)2018 (6)2017 (6)2016 (5)2015 (3)2014 (3)2012 (2)2011 (1)2010 (1)2009 (1)
Lappeenrannan teknillinen yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta