Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 29
Social media as part of service design
(2018)
Social media has millions of users and every click or like tells little bit of their needs, hopes and desires. This information is customer knowledge and that can be used to create better services for the customers. How ...
Sosiaalisen median käyttäjien toiminnan analysoimiseen tarkoitetut työkalut ohjelmistokehityksen tukena
(2018)
Sosiaalinen median käyttö on löytänyt myös yritykset. Kandidaatintyössä tarkastellaan sosiaalisen median alustojen analysointityökaluja kaikenkokoisille yrityksille. Valitut sosiaalisen median alustat tarkasteltavaksi ovat ...
Sisältöstrategia ja sosiaalinen media osana B2B-yrityksen markkinointia
(2014)
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sosiaalisen median markkinointia ja sisältöstrategiaa osana B2B-yrityksen markkinointiviestintää. Case-yrityksenä toimineen Maestron kanssa toteutettiin tutkimus, jossa pyrittiin ...
Sosiaalisen median käyttö rekrytoinnissa työnantajan näkökulmasta
(2014)
Tutkielmassa perehdytään siihen, mitä motiiveja yrityksillä on käyttää sosiaalista mediaa rekrytointiprosessissaan. Tämän lisäksi on pohdittu, mitkä sosiaalisen median kanavat ovat tärkeimpiä rekrytoinnin tarpeisiin ja ...
Brändi-identiteetin välittyminen asiakkaille sosiaalisessa mediassa
(2017)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, kuinka hyvin tutkittavan case-yrityksen brändi-identiteetti välittyy asiakkaille sosiaalisen median välityksellä. Tutkielmassa selvitetään, mitä mielikuvia yritys haluaa ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa kulttuurimatkailualalla: Case Kotkaniemi
(2017)
Tämän kvalitatiivisen kandidaatintutkielman tarkoituksena on löytää keinoja sosiaalisen median hyödyntämiseen kulttuurimatkailukohteen markkinoinnissa. Toimeksiantajana on Kotkaniemi-säätiö, joka ylläpitää Etelä-Karjalassa ...
Big datan hyödyntämismahdollisuudet tuotekehityksessä
(2018)
Big datalla tarkoitetaan useista eri lähteistä tulevaa ja nopeasti lisääntyvää dataa, jonka prosessointi on sen määrän ja monimutkaisuuden vuoksi todella haastavaa nykyaikaisilla tiedonhallintamenetelmillä.
Tässä ...
Word-of-mouth marketing in new online venture Matkakeisari.fi
(2017)
The purpose of the bachelor’s thesis was to create understanding about how social media can be utilized in order to create word-of-mouth which would lead to increased consumer awareness for new online ventures. The study ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen B2B-markkinoiden uusasiakashankinnassa
(2018)
Tämän työn tarkoituksena on selvittää sosiaalisen median tarjoamat keinot uusasiakashankintaan B2B-markkinoilla. Uusasiakashankinta B2B-markkinoilla mielletään kalliiksi ja hitaaksi, mutta sosiaalinen media tarjoaa tähän ...
Sijoitetun pääoman tuoton käyttäminen sosiaalisen median markkinoinnissa
(2017)
Tässä tutkimuksessa perehdytään sijoitetun pääoman tuotto-tunnusluvun käyttöön osana sosiaalisen median markkinoinnin mittaristoa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää voiko sijoitetun pääoman tuottoa käyttää mittaamaan ...