Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 20
The impact of CrossFit brand on consumer decision-making process
(2017)
The purpose of this research was to study the impact of CrossFit brand on the consumer decision-making process. The main objective was to find out how the brand
influences the consumers when they are about to start CrossFit. ...
Brändipääoman kasvattaminen urheilusponsoroinnin avulla
(2014)
Tutkimuksessa perehdytään urheilusponsoroinnin rooliin brändipääoman kasvattamisessa sponsorin näkökulmasta. Lisäksi tutkimuksessa selvitetään mistä brändin rakentamisen prosessi koostuu, sekä tutkitaan brändin rakentamiseen ...
Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisen median avulla, sekä mitä hyötyjä ja haasteita sosiaalisen median hyödyntämiseen brändin rakentamisessa mahdollisesti liittyy. ...
Yrityslähtöisten virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntäminen online brändäämisessä
(2015)
Kandidaatintutkielma virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntämisestä online brändäämisessä
Aurinkopaneeleiden käytön vaikutus yrityksen brändiin
(2018)
Tämän kandidaatintyön tavoitteena on selvittää yrityksien aurinkopaneeleiden käytön mahdollisia sidoksia yrityksen brändiin, sekä tutkia, millä tavoin markkinointiviestinnällä tai yrityksen toimialalla on merkitystä saatuihin ...
Bränditarinat kulttuurimatkailualalla: case Kotkaniemi
(2017)
Tässä kandidaatintutkielmassa perehdytään bränditarinoihin ja selvitetään, miten niitä voidaan rakentaa. Tutkielman kontekstina toimii kulttuurimatkailuala, jossa case-kohde Kotkaniemi, presidentti Svinhufvudin kotimuseo, ...
Kotisivujen rooli brändi-imagon muodostumisessa BtoB-markkinoilla
(2017)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää kotisivujen suhdetta brändi-imagon muodostumiseen BtoB-markkinoilla ja muodostaa ehdotuksia kohdeyrityksen brändin ja kotisivujen kehittämiseksi. Samalla verrataan ...
Private label –tuotteet päivittäistavarakaupan tuotevalikoimassa ”Tutkimus Ruokakeskon omien tuotemerkkien tuottamasta asiakasarvosta”
(2017)
Tutkielman tavoitteena on tutkia sitä, minkälaista arvoa Ruokakeskon omat eli private label -tuotemerkit tuottavat kuluttajille. Kuluttajien kokemaa arvoa on havainnollistettu Woodruffin ja Gardialin (1997) esittelemän ...
Brändin sisäinen jalkauttaminen palveluyrityksessä
(2017)
Tämän tutkimuksen tavoitteena on hahmottaa tekijöitä, jotka edistävät brändin sisäistä jalkautumista palveluyrityksessä ja vahvistavat halutun brändi-imagon muodostumista asiakkaille. Tutkimuksen kohdeyrityksenä toimii ...