Hae LUTPubista
Aineistot 1-8 / 8
Automaation eri asteet sekä käyttöönoton onnistumisen avaintekijät ohjelmistorobotiikassa
(2018)
Tässä kandidaatintyössä perehdytään ajankohtaiseen, tietotyön prosessien automatisointiin tarkoitettuun teknologiaan, ohjelmistorobotiikkaan. Työn tavoitteena on selvittää ja kartoittaa mihin eri tasoihin ohjelmistorobotiikka ...
Ohjelmistorobotiikka yrityksen taloushallinnossa
(2019)
Prosessien automaatio digitaalisten ja älykkäiden ratkaisujen avulla yleistyy jatkuvasti taloushallinnossa. Ohjelmistorobotiikka on yksi automaation keino, jossa robotti suorittaa rutiininomaisia tehtäviä ihmisen tavoin. ...
Teollinen internet hitsaustuotannossa
(2018)
Tämä tutkimus käsittelee teollisen internetin nykytilaa, sekä sen teknologisia ja yritystoiminallisia pääpiirteitä, haasteita ja mahdollisuuksia teollisuusyrityksissä. Tarkemmin tutkitaan teollisen internetin käyttöä ...
Ohjelmistorobotiikan hyödyntämisen esteet taloushallinnossa
(2019)
Tämä tutkielma selvittää ohjelmistorobotiikan käyttöönoton ja hyödyntämisen esteitä taloushallinnon alalla. Tavoitteena on saada syvällinen ymmärrys tekijöistä, jotka hidastavat ohjelmistorobotiikan hyödyntämistä ...
Globaalissa toimintaympäristössä tapahtuneiden muutosten vaikutus luottolaitoksen rahanpesun estämisen toimenpiteisiin
(2021)
Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan globalisaation ja digitalisaation aikaansaamia vaikutuksia suomalaisen luottolaitoksen rahanpesun estämisen toimenpiteissä. Työn tavoitteena on tutkia, miten luottolaitos vastaa ...
Työntekijäkokemus digitalisaatiossa
(2022)
Maailmassa eletään digitaalista muutosta, joka on viime vuosien aikana kiihtynyt entisestään. Digitalisaatio ei ole vakiintunut käsitteenä, mutta sillä voidaan tarkoittaa teknologioiden hyödyntämiseen liittyvää laajaa ...
Asiakaskokemus digitaalisissa terveydenhuollon palveluissa
(2023)
Työ keskittyy käsittelemään terveydenhuollon siirtymää digitalisaatioon sekä, digitaalisten ratkaisujen roolia terveydenhuollon alalla. Tutkielman keskiössä on asiakaskokemuksen tarkastelu terveydenhuollossa. Tutkielmassa ...
Työntekijä- ja asiakaskokemuksen integraatio digitalisaatiossa
(2023)
Tekoälyn lisääntyminen tarjoaa uusia mahdollisuuksia niin työntekijä- kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen. Erityisesti tekoälyn takaama tehokkuus ja datan kerääminen herättävät yrityksissä kiinnostusta sen hyödyntämisen ...