Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Yrityslähtöisten virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntäminen online brändäämisessä
(2015)
Kandidaatintutkielma virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntämisestä online brändäämisessä
Monibrändisen arkkitehtuurin johtaminen
(2015)
Työ käsittelee brändiportfolion hallintaa monibrändisessä arkkitehtuurissa. Työn painopiste on erityisesti erillisbrändi -strategioissa.Tutkimuksen keskeisin ongelma voidaan muotoilla kysymykseen: Miten erityispiirteitä ...
Sisäinen brändin johtaminen ja työntekijöiden brändiorientaation kasvattamisen haasteet myyntiyksiköissä
(2017)
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sisäistä brändijohtamista ja sen toteutumista myyntiyksiköissä. Tutkimuksessa selvitetään, miten yrityksen työntekijöiden brändiuskollisuus ja tulostavoitteet vaikuttavat toisiinsa. ...