Hae LUTPubista
Aineistot 1-4 / 4
Yrityslähtöisten virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntäminen online brändäämisessä
(2015)
Kandidaatintutkielma virtuaalisten brändiyhteisöjen hyödyntämisestä online brändäämisessä
Palvelualalla toimivan pienyrityksen brändin rakentaminen sosiaalisen median aikakautena
(2022)
Tämä kandidaatin tutkielma syventyy brändin rakentamiseen sosiaalisen median aikakautena keskittyen erityisesti pienien palvelualalla toimivien yritysten näkökulmaan. Tutkielmassa tarkastellaan brändiä käsittelevää aiempaa ...
Brändin rakentaminen sosiaalisen median avulla - Case Verohallinto
(2016)
Tässä kandidaatintutkielmassa pyritään selvittämään, miten yritys käyttää sosiaalista mediaa työkaluna rakentaessaan ja kehittäessään omaa brändiään. Sosiaalisesta mediasta on muodostunut vuosikymmenten kuluessa yrityksille ...