Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Sosiaalisen median markkinointiviestintä B2B-ympäristössä
(2015)
Sosiaalisen median mahdollistaessa vaivattoman viestinnän lukuisille ihmisille ajasta ja paikasta riippumatta, ovat myös yritykset pyrkineet valjastamaan sitä markkinointiviestinnän käyttöön. B2B yritykset ovat kuitenkin ...
Pelillistetyn viestintäjärjestelmän profiilin yhdistäminen sosiaaliseen mediaan
(2015)
Pelillistetyissä järjestelmissä saavutetut pisteet ja muut saavutukset näkyvät yleensä vain kyseisessä palvelussa. Edward Decin ja Richard Ryanin teorian mukaan on tärkeää, että käyttäjä pystyy jakamaan saavutetun maineensa ...
Miten suomalaiset päivittäiskosmetiikka-alan verkkokaupat toimivat sosiaalisessa mediassa ja voivat hyödyntää Facebookin tarjoamia mainostusmahdollisuuksia?
(2015)
Kartoitus siitä, miten suomalaiset kosmetiikka-alan verkkokaupat hyödyntävät sosiaalista mediaa ja minkälaisia mainostusmahdollisuuksia Facebook tarjoaa.