• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sosiaalisen median käyttäjien toiminnan analysoimiseen tarkoitetut työkalut ohjelmistokehityksen tukena

Virmajoki, Joonas (2018)

Pikkukuva
Katso/Avaa
Joonas_Loppuraportti.pdf (789.8Kb)
Lataukset: 


Kandidaatintyö

Virmajoki, Joonas
2018

School of Business and Management, Tietotekniikka

Kaikki oikeudet pidätetään.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2018080933594

Tiivistelmä

Sosiaalinen median käyttö on löytänyt myös yritykset. Kandidaatintyössä tarkastellaan sosiaalisen median alustojen analysointityökaluja kaikenkokoisille yrityksille. Valitut sosiaalisen median alustat tarkasteltavaksi ovat Facebook, Instagram ja Twitter. Tutkimuksen tavoitteena on auttaa yrityksiä ymmärtämään asiakkaitaan ja heidän käyttäytymistään sosiaalisessa mediassa analyysien avulla. Työssä pohditaan, miten analyyseja voidaan käyttää hyödyksi ja tehdään niistä päätelmiä. Työssä todetaan, että ilmaiset analysointityökalut antavat hyvän peruskuvan käyttäjistä. Yrityksen koon kasvaessa kolmannen osapuolen hallinta- ja analysointityökalujen tarve kasvaa. Kolmannen osapuolen hallinta- ja analysointityökalut helpottavat hallitsemaan kaikkia sosiaalisen median alustoja yhdeltä hallintapaneelilta ja sisältävät ominaisuuksia, mitä alustojen omista analysointityökaluista ei löydy.
 
The use of social media has also found companies. The bachelor's thesis examines analysis tools for social media platforms for companies of all sizes. Selected social media platforms for viewing are Facebook, Instagram and Twitter. The aim of the study is to help companies understand their customers and their behavior in social media through analysis. The study discusses how the analyzes can be utilized and draw conclusions. The study states that free analysis tools provide a good basic image of social media users. When size of the company grows, the need for third-party social media management and analytics tools will increase. Third-party social media management and analytics tools simplify controlling all social media platforms in one dashboard and include features that platforms own analytics tools don’t offer.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkintojen opinnäytetyöt [3096]
Lappeenrannan teknillinen yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Lappeenrannan teknillinen yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta