Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa LUTPub
Aineistot 1-7 / 7
-
Adoption of an E-service Innovation and its Effects on Customer Service Processes in Forest Industry
(2003)Tämän tutkielman tavoitteena oli selvittää miten asiakkaille suunnattu Internet –pohjainen palvelu muuttaa asiakaspalvelua metsäteollisuudessa, ja mitkä tekijät vaikuttavat tällaisen palvelun omaksumiseen. Tutkimuksesta ... -
Brand Communication Strategy of E-commerce SMEs in Chinese Cosmetics Market
(2013)This study concentrates on how to develop a brand communication strategy for ecommerce SMEs in Chinese cosmetic market with new media channels. This study is a qualitative research. Data collection consists of primary ... -
E-commerce value chain in Russian markets – The role of market specific factors
(2015)International e-commerce is still rather new concept and therefore lacks comprehensive research. Different nature of markets and companies has challenged the traditional theories as well as redefined traditional operations. ... -
Evaluation of Major E-commerce Companies Business Model
(2015)Technological advances have enabled a large spread of online retailers. E-commerce business is challenging the nature of traditional foundation of trade, therefore trade is on transition. The Internet allows consumers to ... -
Mobile E-commerce business model – A value web based approach to business models in mobile gaming industry
(2004)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia langattomien internet palveluiden arvoverkkoa ja liiketoimintamalleja. Tutkimus oli luonteeltaan kvalitatiivinen ja siinä käytettiin strategiana konstruktiivista case-tutkimusta. ... -
Verkkokaupan kansainvälistyminen ja lokalisointi
(2014)Ensimmäiset verkkokaupat perustettiin 1990-luvulla, mutta niiden valtakausi on alkanut vasta viimeisen vuosikymmenen aikana. Työmme pyrkii selvittämään, millaisen mahdollisuuden verkkokauppa antaa yrityksen kansainvälistymiselle ... -
What determines customers’ engagement in the digital service process?
(Emerald Publishing Limited, 2018)Purpose - The focus of this paper is on customer engagement behavior (CEB) in digital environments. Specifically, the paper seeks to determine the factors that affect CEB in the different parts of the digital service ...