Selaus avainsanan mukaan kokoelmassa LUTPub
Aineistot 1-9 / 9
-
Digital marketplaces as a main entry mode for SaaS company : internationalization without a target market
(2020)The aim of the thesis was to examine the internationalization of Finnish b2b SaaS companies in the context of factors that affect the entry mode choice. Special interest was placed on the digital marketplaces as a main ... -
Henkilöstöhallinnon rooli konsulttipalveluiden ja koulutusten ostopäätösprosessissa
(2017)Tässä työssä tutkitaan henkilöstöhallinnon roolia ostaessa konsultti- tai koulutuspalveluita. Tutkimuksen tavoite on selvittää, millainen rooli ja vaikutusvalta henkilöstöhallinnolla on ostopäätösprosessissa, sekä mitkä ... -
Marketing automation in a B2B company
(2018)In this master’s thesis, recommendations are developed for the case company Konecranes Plc to implement and use a marketing automation tool in the marketing of industrial cranes sold under Konecranes brand. Recommendations ... -
Markkinointisuunnitelma B2B-konsulttiyritykselle
(2016)Kandidaatintyössä luodaan markkinointisuunnitelma Asset Vision Oy:lle. Työssä vastataan tutkimuskysymykseen sekä kahteen alakysymykseen: miten B2B-yritys voi lähestyä potentiaalisia asiakkaitaan, keitä ovat Asset Visionin ... -
Markkinointisuunnitelma Oy FCR Finland Ltd:n laipionjatkevillalle
(2017)Tutkimuksen tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma FCR Finlandin uudelle laipionjatkevillalle kansainvälisille risteilijälaivanrakennusmarkkinoille. Suunnitelman kannalta oleellista oli tunnistaa kansainvälisen ... -
Moving towards distance selling through integrated sales and marketing processes : case: Scania Suomi Oy
(2021)During the last years and especially Covid-19 pandemic, companies across various industries are facing inevitable need for finding ways to work remotely while taking a leap towards digitalizing and aligning their sales and ... -
New value creation opportunities for digital twin for product design and development
(2023)Digital twin technology has emerged as a promising innovation with vast potential in various industries. Moreover, the application of digital twin technology has changed the game in various industries, with predictive ... -
Palveluyrityksen brändin vaikutus ostopäätökseen b2b-markkinoilla
(2011)Tutkimuksen tavoitteena on kuvata brändin olemusta ja menestystekijöitä ja ymmärtää palveluyrityksen brändin vaikutus ostotilanteessa b2b-markkinoilla. Tutkittavaa ongelmaa lähestytään teoreettisen ja empiirisen tutkimuksen ... -
Sähköinen hankinta infran kunnossapidossa
(2018)Julkiset hankkijat tilaavat kunnossapitopalveluita yrityksiltä yhä laajemmin sähköisillä työkaluilla. Julkiset hankkijat toimivat osin lainsäädännön ohjaavin hankintaprosessein. Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää, ...