Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 25
Organizational buying as an antecedent of task-technology fit between purchase process in hockey clubs and e-business
(2019)
Recent non-academic publications discuss that increasing number of consumers manage their relationships with enterprises without human interaction and estimate similar shift among the organizational buyers. Adoption of ...
Käänteisen huutokaupan hyödyt ja haitat
(2014)
Työn tavoitteena on selvittää mitkä ovat käänteisen huutokaupan hyödyt ja haitat kilpailutuksessa ja onko menetelmän käyttö suositeltavaa. Kirjallisuutta hyödyntämällä työssä tarkastellaan mitä käänteinen huutokauppa on, ...
From after-sale service to e-commerce – A roadmap for implementing e-services in an industrial B2B context
(2017)
The objective of this research was to develop an implementation framework for an online after-sales service platform with a special focus on spare part supply. The research design is a single in-depth case study with ...
Extranetin kaupallinen hyödyntäminen prosessiautomaatiojärjestelmätoimittajan palveluliiketoiminnassa
(2017)
Digitaalisaation myötä Internet-pohjaisten palvelujen, kuten asiakasportaalien ja kahden välisten extranettien hyväksikäyttö nähdään tärkeänä osana yritysten välisessä yhteistyössä. Tämän diplomityön tarkoituksena oli ...
Verkkoliiketoiminnan nykytila ja strateginen kehittäminen pohjoissavolaisissa pk-yrityksissä
(2003)
Tutkimuksessa selvitettiin verkkoliiketoiminnan nykytilaa ja sen strategista kehittämistä pohjoissavolaisissa pk-yrityksissä. Tutkimuksessa kiinnitetään huomiota pk-yritysten tietoteknistä valmiutta verkkoliiketoiminnan ...
Sähköisen liiketoiminnan hyödyntäminen Päijät-Hämeen koulutuskonsernin hankintatoiminnassa
(2004)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten sähköistä liiketoimintaa hyödynnetään Päijät-Hämeen koulutuskonsernin hankintatoiminnassa. Lisäksi tutkimuken tarkoituksena oli perehtyä julkiseen hankintatoimintaan, erityisesti ...
Verkkokaupan perustamisen suunnittelu lastenvaateliikkeelle
(2010)
Verkkokauppa on yleistynyt viime vuosina voimakkaasti. Sähköisen kaupankäynnin avulla yrityksellä on mahdollisuus kasvaa markkina-alueen laajetessa, tosin laajalla markkina-alueella myös kilpailu on kovaa. Verkkokaupan ...
eBusiness Adoption in Metalforming SMEs in the Automotive Industry
(2004)
Competition in the automotive industry has led the participants trying to find new ways of reducing costs, increasing efficiency and improve responsiveness to gain competitive advantage. It is not anymore single companies ...
Teollisuusyrityksen ekstranet –ratkaisut asiakaspalvelutoiminnan kehittämiseksi
(2003)
Työssä tarkastellaan sähköisen liiketoiminnan ja asiakaspalvelutoiminnan työvälineenä käytettävän ekstranet–verkon sovellus- ja hyötypotentiaalia teollisuusyrityksissä. Lisäksi selvityksen kohteena ovat ekstranet ...
Sähköisen liiketoiminnan kehittäminen konsernitasolla
(2001)
This thesis studies the transformation to utilizing e-business in corporate business activities. This transformation is called e-transformation. The transformation requires changes in both the IT infrastructure, as in the ...