Hae LUTPubista
Aineistot 1-7 / 7
Measuring Processes of a New Packaging Solutions with the Balanced Scorecard, case DigiCup
(2008)
The aim of this study was to create a Balanced Scorecard to the DigiCup solution. The first goal was to create process descriptions to the few critical processes. The second goal was to define appropriate measurements, ...
Suorituskyvyn kehittäminen ja niiden menetelmät suomalaisessa teollisuudessa
(2008)
Viimeisien vuosikymmenien aikana teknologinen kehitys on muuttanut yritysten toimintaympäristöä suuresti. Yritysten käyttöön on tullut lukuisia teorioita ja menetelmiä, joilla yrityksen suorituskykyä voidaan mitata, kehittää ...
Balanced Scorecardin tuottama lisäarvo strategian implementoinnissa
(2008)
The objective of this study was to define the benefits of using the Balanced Scorecard in strategy implementation in general and evaluate its suitability and potential benefits for a case organization. In the theoretical ...
Asiantuntijaorganisaation suorituskyvyn mittaus
(2008)
Aineettoman pääoman katsotaan olevan merkittävä tekijä erityisesti yrityksen tulevaisuuden menestyksen kannalta. Johtamalla ja kehittämällä aineettomia resursseja varmistetaan se, että yritys menestyy ja säilyy elinvoimaisena ...
Palvelukonsernin Iiiketoimintayksikön suorituskyvyn mittaaminen
(2008)
Kiristyvät markkinat ajavat yritykset tehostamaan toimintaansa. Suorituskyvyn mittaaminen on jo olennainen osa suomalaista yrityskulttuuria. Mittaamisen päätehtävä on tuottaa yritysjohdolle relevanttia informaatiota ...
Balanced Scorecardin ja tulospalkkauksen yhdistäminen
(2008)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää kuinka Balanced Scorecard ja tulospalkkiojärjestel-mä voidaan liittää toisiinsa. Jatkotavoitteena on selvittää miksi järjestelmät todellisuudes-sa halutaan yhdistää ja kuinka yleistä ...
Kyvykkyyksien mittaaminen organisaatioissa: Capabilities Audit ja Balanced Scorecard
(2008)
Tutkimuksen tavoitteena oli etsiä menetelmiä, joiden avulla kyvykkyyksiä voidaan tunnistaa, mitata ja arvioida yrityksessä. Kyvykkyydet ovat tärkein tekijä yrityksen tulevaisuuden suorituskyvyn ja markkina-arvon kannalta. ...