Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Verkkokauppaympäristön rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa
(2018)
Tällä tutkielmalla selvitetään verkkokauppaympäristön roolia asiakaskokemuksen muodostumisessa. Tutkielmassa vastataan asetettuihin tutkimuskysymyksiin sekä aikaisemman teorian että empirian avulla. Päätutkimuskysymys on ...
Asiakasmatka osana inbound-markkinointiprosessia
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millä tavoin asiakasmatka toimii osana inbound- markkinointiprosessia. Tarkoituksena on luoda ymmärrystä inbound-markkinointiprosessin vaiheista ja asiakasmatkasta sekä ...
The influence of trust on customer experience in B2B customer relationships
(2018)
Customer experience is noticed to function as a means of success in today’s business markets. It has been suggested that trust can play a vital role in customer experience but there is a notable absence of academic research ...
Positiivisen hakijakokemuksen rakentuminen rekrytointiprosessissa
(2018)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia positiivisen hakijakokemuksen rakentumista rekrytointiprosessissa. Tavoitteena oli selvittää mitä se tarkoittaa, miten se muodostuu ja mitkä ovat kriittisimpiä tekijöitä sen ...
The impact of product brand stories on customer experience in the fashion industry
(2018)
Brand stories are proven to be an excellent tool to engage customers emotionally with a brand and create positive customer experiences. This thesis aims to investigate what the role of product brand stories is on the ...