Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
Tietoperustaisten HRM-käytäntöjen, luottamuksen ja suorituskyvyn suhde suomalaisessa organisaatiokontekstissa
(2016)
Henkilöstöjohtamisen käytännöillä on merkittävä vaikutus organisaation johtamiseen ja tätä kautta menestymiseen. Hyvin suunnitellut ja toteutetut käytännöt ovat osaltaan vaikuttamassa yrityksessä vallitsevaan luottamukseen. ...
The interaction and impact of intellectual capital assets and knowledge management practices on organizational performance
(2016)
The purpose of this study is to understand the interaction of intellectual capital assets and knowledge management practices and their impact on organizational performance. Organizational performance is approached from a ...
The role of knowledge management and renewal in building innovation performance
(2016)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää tietojohtamisen eri käytäntöjen vaikutusta oppimiseen, uudistumiseen sekä yrityksen innovaatiokyvykkyyteen. Työssä on keskitytty erityisesti sellaisiin tietojohtamisen käytäntöihin, ...
Suosittelulla lisää uusia asiakkaita
(2016)
Asiakashankintaa tehdään monin tavoin. Suosittelua asiakashankinnan keinona on tutkittu tieteellisissä tutkimuksissa melko vähän. Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakashankinnan ja suosittelun nykytilaa ...
Managing and utilizing information flow for new products’ periodic account sales process
(2016)
The goal was to understand, document and module how information is currently flown internally in the largest dairy organization in Finland. The organization has undergone radical changes in the past years due to economic ...
Hiljaisen tiedon hyödyntäminen verkostoituneen yrityksen ict-ryhmässä
(2016)
Työn alustavana tavoitteena oli havaita yrityksen ict-ryhmässä käytettävien teknisten välineiden, informaation hallinnan järjestelmien ja ryhmän työtilojen vaikutus hiljasen tiedon jakamiseen tai sen estymiseen. Työssä ...