Hae LUTPubista
Aineistot 1-9 / 9
Luottamuksen rakentuminen alliansseissa
(2017)
Rakennusteollisuus on käymässä läpi suuria muutoksia digitalisaation ja työn murroksen myötä. Lisäpaineita aiheuttavat rakennuspuolen kustannushaasteet, tehottomuus, riitaisuudet, epäluottamus ja laadullisten vaatimusten ...
Työhyvinvointi johtamisessa: Yksilölähtöinen työkykyjohtaminen työuupumuksen torjumisessa ja kokonaisvaltaisen työhyvinvoinnin edistäjänä
(2017)
Tutkimuksessani selvitettiin sitä, mitkä tekijät edistävät yksilön työhyvinvointia, mikä motivoi yksilöä työssä jaksamiseen ja millainen johtaminen edistää työhyvinvointia. Tutkimusta varten haastateltiin 14 työssäkäyvää ...
Esimiehen ja alaisen välistä luottamuksellista vuorovaikutussuhdetta tukevat johtamistyylit virtuaalisessa ympäristössä
(2017)
Työssä pyritään löytämään virtuaaliseen ympäristöön parhaiten sopiva johtamistyyli, joka tukee luottamuksellisen vuorovaikutussuhteen rakentumista esimiehen ja johdettavan välille. Työ toteutettiin laadullista tutkimusmenetelmää ...
Luottamus väliaikaisessa tiimissä - kokemuksia Mt.Everestin vuorikiipeilyretkikunnasta
(2017)
Luottamus väliaikaisten tiimien toiminnassa on yksi oleellinen seikka tiimin tavoitteiden saavuttamisen kannalta. Luottamuksen merkitys on osoitettu useissa tutkimuksissa, mutta aiempi tutkimus ei ole kartoittanut luottamusta ...
Luottamuksen merkitys B2B asiakassuhdetoiminnassa
(2017)
Luottamuksen merkitys asiakassuhdetoiminnassa on kiistattomasti merkityksellinen, vaikka sen kokonaisvaltaista roolia ei olla vielä täysin ymmärretty. Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa luottamus joutuu entistä enemmän ...
Virtuaalikommunikaatio ja luottamus esimies-alaissuhteessa
(2017)
Virtuaalityöskentelyssä organisaatiot ovat pitkälti riippuvaisia virtuaalikommunikaatiosta. Kuitenkin ymmärrys siitä, miten virtuaalisuus on vaikuttanut kommunikaatioon ja luottamukseen on hajanaista. Lisäksi suurin osa ...
Valmentava johtajuus asiantuntijoiden itsensä johtamisessa
(2017)
Tässä tutkimuksessa kuvataan valmentavaa johtajuutta ja itsensä johtamista. Tutkimuksessa tarkastellaan sitä, miten esimiehet määrittelevät nämä käsitteet sekä sitä, mitä käytännön mahdollisuuksia ja haasteita heillä niiden ...
Myyjä ja ostaja - vastakkainasettelusta kumppanuuteen
(2017)
Myynti on kokenut suuria muutoksia viimeisinä vuosikymmeninä. Yritystoiminta on yhä enemmän immateriaalista: arvo on sidottu prosesseihin, ihmisiin ja yrityskulttuuriin. Yritysten tarjonta samankaltaistuu, jolloin erot ...
Tukimekanismien vaikutus esimiehen luottamukseen YT-prosessissa
(2017)
Organisaation supistamistoiminnot ovat yksi organisatorisen muutoksen häiritsevimmistä ja dramaattisimmista tapahtumista, joka vaatii tehokasta johtajuutta. YT-prosessi on haastava paikka sekä työntekijöille, mutta myös ...