• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Hae LUTPubista 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Hae LUTPubista
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Hae LUTPubista
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hae LUTPubista

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Aineistot 1-1 / 1

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tietueeseen

Sosiaalisen median yksilöbrändin merkitys työnhaussa ja yritysten näkökanta työntekijän sosiaalisen median käyttäytymiselle 

Manninen, Laura (2016)
Työn tavoitteena oli tutkia, kuinka yksilön brändi muodostuu sosiaalisessa mediassa ja mitä sosiaalisen median kanavia suositaan työnhakijoiden ja yritysten keskuudessa. Haettiin myös alueellisilta yrityksiltä vastausta ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja
 

 

Tämä yhteisö

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Silmäile

Sisältötyyppifulltext (1)Opinnäytteen tyyppi
Kandidaatintutkielma
Tekijä
Manninen, Laura (1)
Avainsanabrand (1)brändi (1)marketing (1)markkinointi (1)osaamisen esittäminen (1)showing your know-how (1)
social media (1)
social media strategy (1)sosiaalinen media (1)sosiaalisen median strategia (1)... Katso lisääJulkaisuaika
2016 (1)
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja