Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Customer involvement in new service development
(2016)
This case study aims at filling the research gap in the literature, by researching how customers experience customer involvement in new service development, in addition to giving insight on what are the organisational ...
Organisaation sisäisessä sosiaalisessa mediassa tapahtuvaan tiedon jakamiseen vaikuttavat tekijät
(2016)
Aineettoman pääoman, erityisesti tiedon, merkitykseen kiinnitetään organisaatioissa
entistä enemmän huomiota. Tiedon jakamisen hyödyt ymmärretään ja siinä hyödynnetään
yhä enemmän teknologiaa. Tämän tutkielman tavoitteena ...
Pelillistäminen asiakasarvon luonnissa mobiilisovellusprojektissa
(2016)
Työssä käsitellään pelillistämisen hyödyntämistä asiakasarvon luomisen näkökulmasta, lähtien itse asiakasarvon käsitteen avaamisesta. Sovelluskohteena tulee olemaan mobiilialustainen tehtävälistasovellus, jonka luomaa ...