Hae LUTPubista
Aineistot 1-9 / 9
Sisäisen viestinnän rooli uudistumiskyvyn johtamisessa. Case: ProAgria-yhtymä
(2005)
Tutkielmassa selvitettiin sisäisen viestinnän roolia uudistumiskyvyn johtamisessa. Tulokseksi saatiin malli, jossa on uudella tavalla yhdistetty uudistumiskyky ja siihen vaikuttava sisäinen viestintä. Tutkielmaan haettiin ...
Henkilöstöjohtamisen yhteys työuupumukseen
(2006)
Tutkielmassa selvitettiin digi-aikuisopiskelijoiden työuupumuksen yleisyyttä ja syitä sen syntyyn. Tutkittujen kokemuksia lähestyttiin kolmeportaisen organisaatiomallin kautta. Kohderyhmä muodosti materiaaliltaan kirjavan ...
Osaamisen johtaminen esimiestyössä
(2004)
Pro gradu -tutkielman tavoitteena oli kehittää osaamisen johtamisen esimiestyötä kohdeyrityksessä. Tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia tehtäviä esimiehillä on osaamisen johtamisessa sekä minkälaisia työvälineitä ...
Aineettoman talouden tuomat haasteet päätöksentekoa tukevalle mittaamiselle
(2007)
Pro gradu tutkielman tavoitteena on kuvata informaatiotalouden aikakauden tuomia
haasteita päätöksentekoa tukevalla mittaamiselle. Keskeisenä tavoitteena
tutkimuksessa oli hahmottaa millaisia haasteita aineeton talous,
...
Työponnistus ja organisaation uudistumiskyky:Haluammeko björnborgeja vai henrykissingerejä?
(2009)
Tämän Pro Gradu –tutkielman tavoitteena oli tutkia, onko työponnistuksen
ja organisaation uudistumiskyvyn välillä yhteyttä. Lisäksi selvitettiin,
vaikuttavatko työtyytyväisyys, työmotivaatio ja henkilökohtainen
uudistumiskyky ...
Arvojen sisäistäminen organisaatiossa - esteet ja edistäjät. Case: Stora Enso Anjalan tehtaat
(2002)
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää minkälaisia arvojen sisäistämisen esteitä ja edistäjiä organisaatiossa ilmenee ja onko vuorovaikutuksella merkitystä arvojen sisäistämisessä. Case-tutkimuksella selvitän Stora Enson ...
Representations of work and worker in the three generations of knowledge management. Critical Discourse Analysis of selected texts.
(2008-03-20)
The thesis studies the representations of different elements of contemporary work as present in Knowledge Management (KM). KM is approached as management discourse that is seen to affect and influence managerial practices ...
IT-palvelunhallinnan parhaiden käytäntöjen implementointi
(2009)
Tässä tutkimuksessa vastataan kysymykseen ”Kuinka IT-palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä voidaan implementoida osaksi kohdeorganisaation toimintaa?”. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys muodostetaan parhaiden käytäntöjen ...
Case-yrityksen vertikaaliratkaisujen toimittajakumppanuuksien johtaminen
(2007)
IT-toimialan järjestelmätoimittajien liittoutuminen alalla toimivien vertikaalitoimittajien kanssa on tuonut mukanaan tarpeita kumppanuustoiminnan kehittämiselle. Kehittämiseen liittyy läheisesti kumppanuustoiminnan ...