Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Onnistuneiden yrityskauppojen yhteiset tekijät
(2020)
Kandidaatintyön tavoitteena on tunnistaa onnistuneiden ja epäonnistuneiden yrityskauppojen yhteisiä tekijöitä ja tuottaa lukijalle empiirinen katsaus aiheesta.
Työssä käydään myös läpi yrityskauppojen perimmäistä syitä ...
Mergers and acquisitions : their motives and pitfalls
(2020)
Firms do commit to mergers and acquisitions for a variety of reasons: However, realizing potential benefits will prove challenging in many cases, weakening the potential added value of the acquisition or merger.
The ...
Yritysjärjestelyt osana suomalaisten teknologiayritysten kasvustrategiaa
(2022)
Tässä kandidaatintyössä tutkitaan suomalaisten teknologiayrityksien yritysjärjestelyitä, sekä kasvustrategioita. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää miten yritykset hyödyntävät yritysjärjestelyitä osana kasvustrategiaansa ...
Data-analytiikan hyödyntäminen yrityskaupoissa
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena on antaa lukijalle yleiskuva data-analytiikasta ja yrityskaupoista sekä selvittää miten data-analytiikkaa on hyödynnetty ja voidaan tulevaisuudessa hyödyntää yrityskaupoissa. Työssä käsiteltiin ...
Due diligence kriittisenä osana yrityskauppaa
(2023)
Yrityskauppojen määrä on kasvanut viime vuosikymmeninä merkittävästi ja niistä on tullut globalisaation myötä yhä tärkeämpi kasvukeino yrityksille. Yrityskaupat ovat merkittäviä strategisia päätöksiä, jotka tulee tehdä ...