Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 396
"Mitkä asiat valvottavat päättäjää öisin?" : liiketoimintapäättäjien näkemyksiä tulevaisuuden työelämästä
(2020)
Tulevaisuuden työelämässä korostuu inhimillinen pääoma, joka on menestyvien organisaatioiden tärkein kilpailutekijä ja voimavara. Arvonluontipohjan muutos ja globaalit muutosvoimat vaikuttavat meidän kaikkien elämään niin ...
E-commerce and its impact on customer behavior in B2B market
(2020)
This bachelor’s thesis has a purpose to explain and clarify how the e-commerce impacts customers behavior in B2B market. To achieve this, an investigation of e-commerce compared to traditional ways of making business will ...
Supplier risk management in manufacturing industry
(2020)
The purpose of this master thesis is to identify the key supplier risks that manufacturing industry companies deal with and the best means for managing such risks. The study has been conducted as a qualitative case study ...
Changing the corporate culture of the case company : viewpoints of the management team and employees
(2020)
This qualitative master’s thesis examined corporate culture in organizations today via a case study. Corporate culture was everywhere within the organization and involved employees at all levels of the organization. The ...
A case study : marketing automation in digital multi-channel customer experience management
(2020)
Customer experience management is a prominent trend in managing customer relationships and communications. A large share of companies is not yet harnessing the full potential of marketing automation. Scientific research ...
Yrityksen taloudellisen suoriutumisen vaikutus yrityksen hiilidioksidipäästöihin metsäteollisuudessa
(2020)
Ilmaston lämpeneminen on koko maapalloa koskettava uhka, jonka hidastamisessa teollisuusyritykset ovat erityisen tärkeässä asemassa. Erityisesti hiilidioksidipäästöjen kontrollointi on yksi merkittävä tekijä teollisuuden ...
Asiakasarvon luominen B2B-asiakkaille ICT-toimialan yrityksessä
(2020)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on selvittää, kuinka ICT-toimialan yrityksessä luodaan asiakasarvoa B2B-asiakkaille. Tutkimuskysymystä tarkennetaan tutkielman teoreettisen viitekehyksen perusteella luoduilla ...
Big datan hyödyntämisen vaikutus brändipääomaan
(2020)
Tässä kandidaatintutkielmassa pyritään selvittämään big datan hyödyntämisen vaikutusta yrityksen brändipääomaan. Aihetta lähestytään aikaisempien tutkimusten ja kirjallisuuden perusteella, joiden mukaan tehdään oletuksia ...
Asuntojen hintoihin vaikuttavat tekijät pääkaupunkiseudun kehyskunnissa
(2020)
Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan toteutunutta hintakehitystä pääkaupunkiseudun kehyskunnissa sekä tutkitaan kehyskuntien asuntojen hintoihin vaikuttaneita tekijöitä. Tavoitteena on tutkia, mitkä tekijät selittävät ...
The profitability of merger arbitrage in the European markets 2010-2018
(2020)
Merger arbitrage is an event-driven investing strategy that exploits price differences after M&A announcements. This thesis examines the risk-adjusted profitability of merger arbitrage in Europe on a data sample consisting ...