Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Sosiaalisen median sisältö osana brändiyhteisön sisäistä arvonluontia
(2014)
Kuluttajien verkkokäyttäytymisen kehittyessä on yritysten laadittava optimaalinen viestintästrategia sosiaalisissa kanavissa (Steffes & Burgee, 2008). Ei siis riitä, että yksisuuntainen viesti huudetaan sosiaalisessa ...
Urheiluseuran konkurssin ennustaminen tilinpäätöstietojen avulla
(2014)
Vuonna 2014 ei vaadittu tiivistelmää (julkaisu 2019).
Uusi suunta uralla : kohtuullistaminen työuralla tehtävänä muutoksena
(2014)
Tässä tutkimuksessa tarkastellaan kohtuullistamista työuralla tehtävänä muutoksena. Kohtuullistamisella viitataan vapaaehtoiseen, ulkopuolisen silmin yllättävään uramuutokseen, joka johtaa perinteiseltä eteenpäin ja ylöspäin ...