Hae LUTPubista
Aineistot 1-4 / 4
Critical success factors of sales strategy in small and medium- sized ICT-companies
(2002)
Tyon tavoitteena on selvittaa. mitka myyntistrategian ja siihen liittyvien
muiden strategioiden kriittiset osat pienten ja keskisuurten ICT- yritysten
toiminnassa. Tutkimusmenetelmana kaytettiin case- tutkimusta, ...
Strategisen muutoksen johtaminen ongelmayrityksessä - case Osuuskauppa Hämeenmaa
(2002)
Tavoitteet
Tutkielman tavoitteena on selvittää ne tekijät, jotka ratkaisivat lähes konkurssissa olleen vähittäiskaupan yrityksen nostamisen todelliseksi menestystarinaksi.
Aineisto ja tutkimusmenetelmä
Teoreettinen ...
Reaalioptioiden ja binomimallm hyväksikäyttö strategisten tutkimus ja tuotekehitysinvestointien arvioimisessa
(2002)
Tutkielman tavoitteena oli tutkia ja analysoida kirjallisuuden pohjalta reaalioptioteoriaa ja reaalioptioiden arvonmääritystapana binomimallia. Erityisenä painona tutkimuksessa oli reaalioptioiden hyväksikäyttö strategiaan ...
Tavaratalokaupan strategiset menestystekijät
(2002)
Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida tavaratalokaupan strategisia menestystekijöitä,
erityisesti tavarataloliiketoiminnan johtamisen merkitystä strategisena menestystekijänä.
Empiirinen sovellus suunnattiin Sokos-tavar ...