Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Strategisen muutoksen johtaminen ongelmayrityksessä - case Osuuskauppa Hämeenmaa
(2002)
Tavoitteet
Tutkielman tavoitteena on selvittää ne tekijät, jotka ratkaisivat lähes konkurssissa olleen vähittäiskaupan yrityksen nostamisen todelliseksi menestystarinaksi.
Aineisto ja tutkimusmenetelmä
Teoreettinen ...
Sisäisen viestinnän rooli uudistumiskyvyn johtamisessa. Case: ProAgria-yhtymä
(2005)
Tutkielmassa selvitettiin sisäisen viestinnän roolia uudistumiskyvyn johtamisessa. Tulokseksi saatiin malli, jossa on uudella tavalla yhdistetty uudistumiskyky ja siihen vaikuttava sisäinen viestintä. Tutkielmaan haettiin ...
Tavaratalokaupan strategiset menestystekijät
(2002)
Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida tavaratalokaupan strategisia menestystekijöitä,
erityisesti tavarataloliiketoiminnan johtamisen merkitystä strategisena menestystekijänä.
Empiirinen sovellus suunnattiin Sokos-tavar ...