Hae LUTPubista
Aineistot 1-4 / 4
Tavaratalokaupan strategiset menestystekijät
(2002)
Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida tavaratalokaupan strategisia menestystekijöitä,
erityisesti tavarataloliiketoiminnan johtamisen merkitystä strategisena menestystekijänä.
Empiirinen sovellus suunnattiin Sokos-tavar ...
Tiedon strateginen johtaminen viranomaisessa. Case: Rahoitustarkastu
(2003)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää tiedon strategista johtamista Rahoitustarkastuksessa. Tavoitteena oli muodostaa käsitys siitä, mitkä ovat ne kriittiset tekijät ja näkökohdat, jotka ovat hyvän tietojohtamisen ...
Strategisen johtamisen omistajalähtöinen näkökulma
(2008)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli analysoida strategisen johtamisen omistajalähtöistä johtamismallia kirjallisuuden valossa. Tutkimusmenetelmänä käytettiin olemassa olevaan tekstiaineistoon perustuvaa tulkitsevaa ...
Strategiatutkimuksen koulukuntien vertailu - staattisesta dynaamiseen strategianäkemykseen
(2006)
Tässä tutkielmassa vertaillaan strategiatutkimuksen koulukuntia, ja niiden välisiä suhteita. Tut-kielmassa esitettävät neljä strategianäkemystä on jaettu luonteeltaan staattisiin ja dynaamisiin. Tavoitteena onesittää, ...