Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Kiinteistö- ja vuokra-asuntovälitysyritysten brändiviestintä digitaalisissa kanavissa
(2019)
Tässä kandidaatin tutkielmassa kuvataan kiinteistö- ja vuokra-asuntovälitysyritysten brändiviestintää digitaalisissa kanavissa. Tutkielman tarkoitus on teorian ja empirian avulla kuvata Suomessa toimivien kiinteistö- ja ...
Yliopiston brändin vaikutus hakijan päätösprosessiin
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman aiheena on tutkia yliopiston brändin vaikutusta hakijan päätösprosessiin. Tutkielman tarkoituksena on tunnistaa LUT-yliopiston kauppatieteiden alalle hakijoiden päätösprosessin vaiheita ...
Aurinkopaneeleiden käytön vaikutus yrityksen brändiin
(2018)
Tämän kandidaatintyön tavoitteena on selvittää yrityksien aurinkopaneeleiden käytön mahdollisia sidoksia yrityksen brändiin, sekä tutkia, millä tavoin markkinointiviestinnällä tai yrityksen toimialalla on merkitystä saatuihin ...