Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisen median avulla, sekä mitä hyötyjä ja haasteita sosiaalisen median hyödyntämiseen brändin rakentamisessa mahdollisesti liittyy. ...
Social media as part of service design
(2018)
Social media has millions of users and every click or like tells little bit of their needs, hopes and desires. This information is customer knowledge and that can be used to create better services for the customers. How ...
Luottamuksen rakentuminen rekrytointiprosessissa sosiaalisen median avulla
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, tukeeko sosiaalisen median käyttö luottamuksen syntymistä rekrytointiprosessissa ja miten luottamus voi rekrytointiprosessissa lähteä kehittymään. Tutkimuksessa ...
Sosiaalisen median markkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa pelialan yrityksissä
(2018)
Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan, miten suomalaisissa pelialan yrityksissä hyödynnetään sosiaalisen median markkinointia ja tarkoituksena on hankkia kattava kuva sen kanavista, erilaisista toimintatavoista, sen ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen B2B-markkinoiden uusasiakashankinnassa
(2018)
Tämän työn tarkoituksena on selvittää sosiaalisen median tarjoamat keinot uusasiakashankintaan B2B-markkinoilla. Uusasiakashankinta B2B-markkinoilla mielletään kalliiksi ja hitaaksi, mutta sosiaalinen media tarjoaa tähän ...