Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisen median avulla, sekä mitä hyötyjä ja haasteita sosiaalisen median hyödyntämiseen brändin rakentamisessa mahdollisesti liittyy. ...
Bränditarinat yrityksen brändistrategiassa
(2011)
Markkinoiden nopeat muutokset ja hektinen kilpailuympäristö aiheuttavat monia haasteita nykypäivän yrityksille. On keskityttävä asiakkaiden tarpeiden parempaan tunnistamiseen ja tämän pohjalta kilpailuedun luomiseen. Brändi ...
Uuden yrityksen brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2022)
Tämän kandidaatintyön tarkoitus on tutkia uuden yrityksen brändinrakentamisprosessia ja sen eri vaiheita, ja selvittää miten yritykset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa tässä prosessissa. Uusien yrityksien lähtökohdat ...