Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Digitalization of regional media: The changing demands for customer value propositions
(2017)
The purpose of this thesis is to explore how digitalization shapes customer value in regional media and challenges the customer value propositions. More precisely, this study aims to increase the understanding of which ...
Digitaalisuuden hyödyntäminen ja tarpeet pk-yrityksissä
(2018)
Digitalisaatio on yksi aikamme merkittävimmistä muutosta aiheuttavista tekijöistä, joka muokkaa yhteiskuntaa, yritysten kilpailuympäristöä ja yksilöiden elämää. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, kuinka Päijät-Hämeen ...
Finnish newspaper going digital – Exploratory case study of media business model design under converging media field
(2017)
The purpose of this research is to develop a holistic knowledge of the situation of the newspaper and media industry. This study aims primarily to find out what kind of business models newspapers and other media companies ...
Liiketoimintamallikonstruktio palveluliiketoiminnan digitalisointiin
(2016)
Tämän työn tarkoituksena oli rakentaa kotimaiselle liikkeenjohdon valmennusyritykselle innovatiivinen ja kilpailukykyinen liiketoimintamalli, joka mahdollistaa yrityksen valmennuspalveluiden toteuttamisen digitaalisesti. ...
Value creation through the e-sourcing solution
(2017)
The aim of the study is to examine how Company X creates value for its customers through its e-Sourcing solution. In addition, the study is exploring how Company X’s value proposition meet customers’ needs. While Company ...