Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Tavaratalokaupan strategiset menestystekijät
(2002)
Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida tavaratalokaupan strategisia menestystekijöitä,
erityisesti tavarataloliiketoiminnan johtamisen merkitystä strategisena menestystekijänä.
Empiirinen sovellus suunnattiin Sokos-tavar ...
Tiedon strateginen johtaminen viranomaisessa. Case: Rahoitustarkastu
(2003)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää tiedon strategista johtamista Rahoitustarkastuksessa. Tavoitteena oli muodostaa käsitys siitä, mitkä ovat ne kriittiset tekijät ja näkökohdat, jotka ovat hyvän tietojohtamisen ...
Terveyskaupan erikoisliikkeen menestystarina: strategia ja houkuttelevuus yritysostajan perspektiivistä
(2011)
Tutkielman tavoitteena on tiivistetysti edesauttaa Lappeenrannan Lifeterveyskaupan yritysmyyntiprosessia kuvailemalla kohdeyrityksen strategiaa, menestystekijöitä ja houkuttelevuutta yritysostajan näkökulma huomioiden ...
Strategisen johtamisen omistajalähtöinen näkökulma
(2008)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli analysoida strategisen johtamisen omistajalähtöistä johtamismallia kirjallisuuden valossa. Tutkimusmenetelmänä käytettiin olemassa olevaan tekstiaineistoon perustuvaa tulkitsevaa ...
Strategian jalkauttamista tukeva optimaalinen toimintaympäristö kilpailuedun lähteenä
(2010)
Tutkimus käsittelee strategian jalkauttamista. Tutkimuksen tavoitteena on kuvata millainen on strategian jalkauttamista tukeva optimaalinen toimintaympäristö kilpailuedun lähteenä. Tavoitteeseen päästään neljän alaongelman ...