Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa kulttuurimatkailualalla: Case Kotkaniemi
(2017)
Tämän kvalitatiivisen kandidaatintutkielman tarkoituksena on löytää keinoja sosiaalisen median hyödyntämiseen kulttuurimatkailukohteen markkinoinnissa. Toimeksiantajana on Kotkaniemi-säätiö, joka ylläpitää Etelä-Karjalassa ...
Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi osana golfseuran nuorisojäsenhankintaa
(2016)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, millä tavalla sosiaalista mediaa ja sisältömarkkinointia hyödyntämällä voidaan tehostaa golfseuran nuoriin aikuisiin kohdistuvaa markkinointiviestintää. Lisäksi selvitetään, ...
Markkinointiviestintä Facebookin kautta suomalaisessa golf-yhtiössä
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaista markkinointiviestintää suomalaisen golf-yhtiön tulisi Facebookin kautta toteuttaa, jotta se tukisi yhtiön strategisia tavoitteita ja mahdollistaisi kannattavan liiketoiminnan. ...