Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Sosiaalisen median hyödyntäminen yritysten markkinointiviestinnän välineenä
(2015)
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää miten yritykset pystyvät hyödyntämään sosiaalista mediaa markkinointiviestinnässään ja minkälaisia hyötyjä ja haasteita tästä koituu yrityksille. Tutkimuksessa selvitetään myös miten ...
The Role of Video Based Content Marketing as a Part of Modern Marketing Communications
(2015)
The thesis studies the role of video based content marketing as a part of modern marketing communications.
Messut enkeli- ja pääomasijoittajien päätöksentekoprosessiin vaikuttavana tekijänä
(2015)
Työssä tarkastellaan messuja markkinointiviestinnän keinona, kun tavoitteena on löytää rahoittajia start-up -yrityksille. Aineisto tutkimukseen kerättiin haastattelemalla enkeli- ja pääomasijoittajia heidän kokemuksistaan ...