Hae LUTPubista
Aineistot 1-5 / 5
Pelikonsolialan yritysten suomenkielisen sosiaalisen median markkinointiviestinnän erot
(2016)
Tämä kandidaatin tutkielma käsittelee pelikonsolialan yritysten suomenkielisen sosiaalisen median markkinointiviestinnän eroja. Työssä tutkitaan PlayStationin ja Xboxin suomenkielisten Twitter ja Facebook-kanavien ...
Opportunities and challenges of content marketing as a way of digital marketing communications
(2016)
Tämän tutkimuksen tavoitteena on tunnistaa sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksia ja
haasteita digitaalisessa markkinointiviestinnässä. Lisäksi tavoitteena on antaa yksiselitteinen
määritelmä sisältömarkkinoinnille sekä ...
Blogimarkkinoinnin hyödyntäminen osana markkinointiviestintää
(2016)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää miten blogimarkkinointia ja bloggaajien kanssa tehtävää yhteistyötä voidaan hyödyntää markkinointiviestinnässä ja millaisia vaikutuksia sillä on. Lisäksi selvitetään millaisia haasteita ...
Tapahtumamarkkinointi osana yrityksen markkinointiviestintää - Case Fjällräven
(2016)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, onko tapahtumamarkkinointi hyödyllinen markkinointiviestinnänkeino. Syvennytään tarkemmin tapahtumamarkkinointiin ja tutkitaan, mitä mieltä asiakkaat ovat tästä markkinointiv ...
Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi osana golfseuran nuorisojäsenhankintaa
(2016)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, millä tavalla sosiaalista mediaa ja sisältömarkkinointia hyödyntämällä voidaan tehostaa golfseuran nuoriin aikuisiin kohdistuvaa markkinointiviestintää. Lisäksi selvitetään, ...