Hae LUTPubista
Aineistot 1-7 / 7
The impact of CrossFit brand on consumer decision-making process
(2017)
The purpose of this research was to study the impact of CrossFit brand on the consumer decision-making process. The main objective was to find out how the brand
influences the consumers when they are about to start CrossFit. ...
Bränditarinat kulttuurimatkailualalla: case Kotkaniemi
(2017)
Tässä kandidaatintutkielmassa perehdytään bränditarinoihin ja selvitetään, miten niitä voidaan rakentaa. Tutkielman kontekstina toimii kulttuurimatkailuala, jossa case-kohde Kotkaniemi, presidentti Svinhufvudin kotimuseo, ...
Kotisivujen rooli brändi-imagon muodostumisessa BtoB-markkinoilla
(2017)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää kotisivujen suhdetta brändi-imagon muodostumiseen BtoB-markkinoilla ja muodostaa ehdotuksia kohdeyrityksen brändin ja kotisivujen kehittämiseksi. Samalla verrataan ...
Private label –tuotteet päivittäistavarakaupan tuotevalikoimassa ”Tutkimus Ruokakeskon omien tuotemerkkien tuottamasta asiakasarvosta”
(2017)
Tutkielman tavoitteena on tutkia sitä, minkälaista arvoa Ruokakeskon omat eli private label -tuotemerkit tuottavat kuluttajille. Kuluttajien kokemaa arvoa on havainnollistettu Woodruffin ja Gardialin (1997) esittelemän ...
Brändin sisäinen jalkauttaminen palveluyrityksessä
(2017)
Tämän tutkimuksen tavoitteena on hahmottaa tekijöitä, jotka edistävät brändin sisäistä jalkautumista palveluyrityksessä ja vahvistavat halutun brändi-imagon muodostumista asiakkaille. Tutkimuksen kohdeyrityksenä toimii ...
Sisäinen brändin johtaminen ja työntekijöiden brändiorientaation kasvattamisen haasteet myyntiyksiköissä
(2017)
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sisäistä brändijohtamista ja sen toteutumista myyntiyksiköissä. Tutkimuksessa selvitetään, miten yrityksen työntekijöiden brändiuskollisuus ja tulostavoitteet vaikuttavat toisiinsa. ...
Brändi-identiteetin välittyminen asiakkaille sosiaalisessa mediassa
(2017)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, kuinka hyvin tutkittavan case-yrityksen brändi-identiteetti välittyy asiakkaille sosiaalisen median välityksellä. Tutkielmassa selvitetään, mitä mielikuvia yritys haluaa ...