Hae LUTPubista
Aineistot 1-6 / 6
The impact of CrossFit brand on consumer decision-making process
(2017)
The purpose of this research was to study the impact of CrossFit brand on the consumer decision-making process. The main objective was to find out how the brand
influences the consumers when they are about to start CrossFit. ...
Sijoitetun pääoman tuoton käyttäminen sosiaalisen median markkinoinnissa
(2017)
Tässä tutkimuksessa perehdytään sijoitetun pääoman tuotto-tunnusluvun käyttöön osana sosiaalisen median markkinoinnin mittaristoa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää voiko sijoitetun pääoman tuottoa käyttää mittaamaan ...
Shaping corporate brand perceptions through content marketing in the social media: Case Eilakaisla Oy
(2017)
The aim of this bachelor’s thesis is to explore the ways in which content marketing can be used in the social media to shape target group perceptions of the corporate brand. The theoretical part of the study introduces ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa kulttuurimatkailualalla: Case Kotkaniemi
(2017)
Tämän kvalitatiivisen kandidaatintutkielman tarkoituksena on löytää keinoja sosiaalisen median hyödyntämiseen kulttuurimatkailukohteen markkinoinnissa. Toimeksiantajana on Kotkaniemi-säätiö, joka ylläpitää Etelä-Karjalassa ...
Word-of-mouth marketing in new online venture Matkakeisari.fi
(2017)
The purpose of the bachelor’s thesis was to create understanding about how social media can be utilized in order to create word-of-mouth which would lead to increased consumer awareness for new online ventures. The study ...
Brändi-identiteetin välittyminen asiakkaille sosiaalisessa mediassa
(2017)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tutkia, kuinka hyvin tutkittavan case-yrityksen brändi-identiteetti välittyy asiakkaille sosiaalisen median välityksellä. Tutkielmassa selvitetään, mitä mielikuvia yritys haluaa ...