Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 21
Markkinointisuunnitelma NäköVisio Oy:lle
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma Näkövisio Oy:lle. Suunnitelman kannalta keskeistä oli etenkin yrityksen sen hetkisen tilanteen kartoittaminen, vahvuuksien ja mahdollisuuksien tunnistaminen, ja ...
Strategisen markkinoinnin haasteet suomalaisissa panimoyrityksissä
(2014)
Tässä kandidaatin tutkielmassa kartoitetaan markkinointia ja sen haasteita suomalaisissa panimoyrityksissä. Tutkimuksen keskiössä on lakimuutos, joka tiukentaa monelta osin alkoholituotteiden markkinointia. Tutkielmassa ...
Asiakasarvon luominen B2B-asiakkaille ICT-toimialan yrityksessä
(2020)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on selvittää, kuinka ICT-toimialan yrityksessä luodaan asiakasarvoa B2B-asiakkaille. Tutkimuskysymystä tarkennetaan tutkielman teoreettisen viitekehyksen perusteella luoduilla ...
Pienen kahvila-ravintola –alan yrityksen markkinoinnin kehittäminen: Case Cafe Kristiina
(2017)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten pieni kahvila-ravintola –alan yritys voisi kehittää markkinointiaan ja näin laajentaa asiakaskuntaansa. Markkinoinnin kehittäminen on laaja alue, joten siinä keskitytään ...
Analytiikan hyödyntäminen markkinoinnissa: segmentointi ja asiakkaan arvottaminen
(2017)
Työn tavoitteena on selvittää, miten data-analytiikkaa voidaan käyttää
markkinoinnissa. Kandidaatintyö käsittelee data-analytiikkaa, sen käyttöä ja sen
hyödyntämistä markkinoinnissa. Pääpaino työssä on analytiikalla ...
Markkinointisuunnitelma B2B-konsulttiyritykselle
(2016)
Kandidaatintyössä luodaan markkinointisuunnitelma Asset Vision Oy:lle. Työssä
vastataan tutkimuskysymykseen sekä kahteen alakysymykseen: miten B2B-yritys
voi lähestyä potentiaalisia asiakkaitaan, keitä ovat Asset Visionin ...
Marketing a Mobile Application in a Highly Competitive Global Marketplace
(2016)
The purpose of this research was to study the marketing of mobile applications. The main objective was to find out what are the most efficient ways of marketing to increase the sales for a mobile application within a highly ...
The Role of Content Marketing in Company Branding
(2016)
The purpose of this study is to provide a deep understanding of the concept of content marketing in relation to company branding.
Sosiaalisen median markkinointiviestintä B2B-ympäristössä
(2015)
Sosiaalisen median mahdollistaessa vaivattoman viestinnän lukuisille ihmisille ajasta ja paikasta riippumatta, ovat myös yritykset pyrkineet valjastamaan sitä markkinointiviestinnän käyttöön. B2B yritykset ovat kuitenkin ...
Sosiaalisen median yksilöbrändin merkitys työnhaussa ja yritysten näkökanta työntekijän sosiaalisen median käyttäytymiselle
(2016)
Työn tavoitteena oli tutkia, kuinka yksilön brändi muodostuu sosiaalisessa mediassa ja mitä sosiaalisen median kanavia suositaan työnhakijoiden ja yritysten keskuudessa. Haettiin myös alueellisilta yrityksiltä vastausta ...