• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Hae LUTPubista 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Hae LUTPubista
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Hae LUTPubista
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hae LUTPubista

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Aineistot 1-4 / 4

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tietueeseen

Sisältöstrategia ja sosiaalinen media osana B2B-yrityksen markkinointia 

Pankakari, Jami (2014)
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sosiaalisen median markkinointia ja sisältöstrategiaa osana B2B-yrityksen markkinointiviestintää. Case-yrityksenä toimineen Maestron kanssa toteutettiin tutkimus, jossa pyrittiin ...
Linkki tietueeseen

Sosiaalisen median käyttö rekrytoinnissa työnantajan näkökulmasta 

Granström, Laura (2014)
Tutkielmassa perehdytään siihen, mitä motiiveja yrityksillä on käyttää sosiaalista mediaa rekrytointiprosessissaan. Tämän lisäksi on pohdittu, mitkä sosiaalisen median kanavat ovat tärkeimpiä rekrytoinnin tarpeisiin ja ...
Linkki tietueeseen

Sosiaalisessa mediassa muodostuvan word-of-mouth -ilmiön merkitys imagoon 

Sainio, Marianna (2014)
Linkki tietueeseen

Sosiaalisen median sisältö osana brändiyhteisön sisäistä arvonluontia 

Amzil, Jasmina Maria (2014)
Kuluttajien verkkokäyttäytymisen kehittyessä on yritysten laadittava optimaalinen viestintästrategia sosiaalisissa kanavissa (Steffes & Burgee, 2008). Ei siis riitä, että yksisuuntainen viesti huudetaan sosiaalisessa ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja
 

 

Tämä yhteisö

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Silmäile

Sisältötyyppi
fulltext (4)
Opinnäytteen tyyppi
Kandidaatintutkielma
TekijäAmzil, Jasmina Maria (1)Granström, Laura (1)Pankakari, Jami (1)Sainio, Marianna (1)KoulutusohjelmaSchool of Business and Management, KauppatieteetAvainsana
social media (4)
sosiaalinen media (4)B2B (1)brand communities (1)brands (1)brändit (1)brändiyhteisöt (1)content marketing (1)content strategy (1)corporate image (1)... Katso lisääJulkaisuaika
2014 (4)
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja