Hae LUTPubista
Aineistot 1-4 / 4
Markkinointisuunnitelma B2B-konsulttiyritykselle
(2016)
Kandidaatintyössä luodaan markkinointisuunnitelma Asset Vision Oy:lle. Työssä
vastataan tutkimuskysymykseen sekä kahteen alakysymykseen: miten B2B-yritys
voi lähestyä potentiaalisia asiakkaitaan, keitä ovat Asset Visionin ...
Marketing a Mobile Application in a Highly Competitive Global Marketplace
(2016)
The purpose of this research was to study the marketing of mobile applications. The main objective was to find out what are the most efficient ways of marketing to increase the sales for a mobile application within a highly ...
The Role of Content Marketing in Company Branding
(2016)
The purpose of this study is to provide a deep understanding of the concept of content marketing in relation to company branding.
Sosiaalisen median yksilöbrändin merkitys työnhaussa ja yritysten näkökanta työntekijän sosiaalisen median käyttäytymiselle
(2016)
Työn tavoitteena oli tutkia, kuinka yksilön brändi muodostuu sosiaalisessa mediassa ja mitä sosiaalisen median kanavia suositaan työnhakijoiden ja yritysten keskuudessa. Haettiin myös alueellisilta yrityksiltä vastausta ...