Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Yhdistysten markkinointiviestintä urheiluseurojen tapauksessa
(2015)
Tutkielmassa pyritään selvittämään, miten yhdistyksinä toimivat urheiluseurat toteuttavat markkinointiviestintäänsä, sekä millaisia haasteita markkinointiviestinnän toteuttaminen aiheuttaa. Tutkielman empiirinen osuus ...
Sosiaalinen media markkinointiviestinnän välineenä presidentinvaalikampanjassa
(2012)
Vuoden 2012 presidentinvaalit veivät sosiaalisen median käytön politiikassa aivan uudelle tasolle. Tässä tutkimuksessa kohteena onkin Vihreän Liiton ehdokkaan Pekka Haaviston vaalikampanja, joka painottui vahvasti sosiaalisen ...
Urheilusponsorointi yrityksen markkinointiviestintätyökaluna
(2015)
Tutkielma keskittyy kuvailemaan urheilun sponsorointia yrityksen markkinointiviestinnän välineenä. Aiheeseen lähestytään tutkielmassa yrityksen näkökulmasta, jossa käsitellään keskeisiä sponsorointiin liittyviä ilmiöitä ...