Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 11
Sosiaalisen median sisältö osana brändiyhteisön sisäistä arvonluontia
(2014)
Kuluttajien verkkokäyttäytymisen kehittyessä on yritysten laadittava optimaalinen viestintästrategia sosiaalisissa kanavissa (Steffes & Burgee, 2008). Ei siis riitä, että yksisuuntainen viesti huudetaan sosiaalisessa ...
Henkilöbrändin merkitys liikuntaan ja ravitsemukseen liittyvien valmennuspalvelujen ostoaikeeseen
(2019)
Liikuntaan ja ravitsemukseen painottuvat verkkovalmennukset ovat kasvattaneet suosiotaan ja yhä useammat julkisuudesta tunnetut henkilöt markkinoivat valmennustaan sosiaalisessa mediassa. Tämän kandidaatintutkielman ...
Yrityksen hybridisen markkinointiviestintänstrategian kohdistaminen asiakkaille
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus on tutkia yritysten markkinointiviestinnän toimenpiteitä tänä päivänä. Tavoitteena on tutkia sosiaalisen median kanavien ja messujen käyttöä yrityksen näkökulmasta. ...
Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, miten brändiä voidaan rakentaa sosiaalisen median avulla, sekä mitä hyötyjä ja haasteita sosiaalisen median hyödyntämiseen brändin rakentamisessa mahdollisesti liittyy. ...
Yliopiston brändin vaikutus hakijan päätösprosessiin
(2019)
Tämän kandidaatintutkielman aiheena on tutkia yliopiston brändin vaikutusta hakijan päätösprosessiin. Tutkielman tarkoituksena on tunnistaa LUT-yliopiston kauppatieteiden alalle hakijoiden päätösprosessin vaiheita ...
Social media as part of service design
(2018)
Social media has millions of users and every click or like tells little bit of their needs, hopes and desires. This information is customer knowledge and that can be used to create better services for the customers. How ...
Luottamuksen rakentuminen rekrytointiprosessissa sosiaalisen median avulla
(2018)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on selvittää, tukeeko sosiaalisen median käyttö luottamuksen syntymistä rekrytointiprosessissa ja miten luottamus voi rekrytointiprosessissa lähteä kehittymään. Tutkimuksessa ...
The risks in social media marketing from the Finnish sports clubs’ point of view
(2020)
This bachelor's thesis studies the risks created by the growth and of social media and risks in general in social media marketing and the research is made from the Finnish sports club's point of view. The aim is to study ...
Sosiaalisen median vihreän markkinointiviestinnän vaikutus kuluttajan brändimielikuvaan sisustustekstiilialalla
(2020)
Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on tarkastella sosiaalisen median vihreän markkinointiviestinnän vaikutusta kuluttajan brändimielikuvaan sisustustekstiilialalla. Tutkielmassa tutkitaan myös sitä, millainen ...
Markkinointiviestintä Facebookin kautta suomalaisessa golf-yhtiössä
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaista markkinointiviestintää suomalaisen golf-yhtiön tulisi Facebookin kautta toteuttaa, jotta se tukisi yhtiön strategisia tavoitteita ja mahdollistaisi kannattavan liiketoiminnan. ...