• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Hae LUTPubista 
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Hae LUTPubista
  •   Etusivu
  • LUTPub
  • Hae LUTPubista
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hae LUTPubista

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Aineistot 1-6 / 6

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tietueeseen

Sisältöstrategia ja sosiaalinen media osana B2B-yrityksen markkinointia 

Pankakari, Jami (2014)
Tämä kandidaatintutkielma käsittelee sosiaalisen median markkinointia ja sisältöstrategiaa osana B2B-yrityksen markkinointiviestintää. Case-yrityksenä toimineen Maestron kanssa toteutettiin tutkimus, jossa pyrittiin ...
Linkki tietueeseen

Marketing a Mobile Application in a Highly Competitive Global Marketplace 

Kuusisto, Taru (2016)
The purpose of this research was to study the marketing of mobile applications. The main objective was to find out what are the most efficient ways of marketing to increase the sales for a mobile application within a highly ...
Linkki tietueeseen

Utilizing social media in marketing digital music 

Laaksolahti, Mikko (2010)
Linkki tietueeseen

Sosiaalisen median yksilöbrändin merkitys työnhaussa ja yritysten näkökanta työntekijän sosiaalisen median käyttäytymiselle 

Manninen, Laura (2016)
Työn tavoitteena oli tutkia, kuinka yksilön brändi muodostuu sosiaalisessa mediassa ja mitä sosiaalisen median kanavia suositaan työnhakijoiden ja yritysten keskuudessa. Haettiin myös alueellisilta yrityksiltä vastausta ...
Linkki tietueeseen

Sosiaalinen media markkinointiviestinnän välineenä presidentinvaalikampanjassa 

Kuutsa, Maria (2012)
Vuoden 2012 presidentinvaalit veivät sosiaalisen median käytön politiikassa aivan uudelle tasolle. Tässä tutkimuksessa kohteena onkin Vihreän Liiton ehdokkaan Pekka Haaviston vaalikampanja, joka painottui vahvasti sosiaalisen ...
Linkki tietueeseen

Sosiaalisen median markkinointiviestintä B2B-ympäristössä 

Toppinen, Janne (2015)
Sosiaalisen median mahdollistaessa vaivattoman viestinnän lukuisille ihmisille ajasta ja paikasta riippumatta, ovat myös yritykset pyrkineet valjastamaan sitä markkinointiviestinnän käyttöön. B2B yritykset ovat kuitenkin ...
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja
 

 

Tämä yhteisö

JulkaisuajatTekijätNimekkeetKoulutusohjelmaAvainsanatSyöttöajatYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Silmäile

Sisältötyyppifulltext (6)Opinnäytteen tyyppi
Kandidaatintutkielma
TekijäKuusisto, Taru (1)Kuutsa, Maria (1)Laaksolahti, Mikko (1)Manninen, Laura (1)Pankakari, Jami (1)Toppinen, Janne (1)Avainsana
marketing (6)
social media (6)
sosiaalinen media (6)
markkinointi (5)B2B (2)markkinointiviestintä (2)brand (1)brändi (1)content marketing (1)content strategy (1)... Katso lisääJulkaisuaika2016 (2)2015 (1)2014 (1)2012 (1)2010 (1)
LUT-yliopisto
PL 20
53851 Lappeenranta
Ota yhteyttä | Lähetä palautetta | Tietosuoja