Hae LUTPubista
Aineistot 1-3 / 3
Yliopiston hakijamarkkinoinnin kehittäminen : case LUT
(2016)
Tämän kandidaatintutkielman tavoitteena on löytää keinoja yliopiston (LUT) hakijamarkkinoinnin kehittämiseen. Tutkimus on suoritettu kvantitatiivisia menetelmiä hyödyntäen. Tutkimuksen aineistona on tietoja Lappeenrannan ...
Brändin rakentuminen uusilla luksusalan yrityksillä
(2016)
Tässä kandidaatin tutkielmassa tutkitaan brändin rakentumista uusilla luksusalan yrityksillä. Tavoitteena on selkeyttää monimutkaisen ”luksus” sanan merkitystä ja antaa uusille luksusalan yrityksille selkeä kuva siitä mitä ...
Suomalaisten PK-yritysten kansainvälistyminen Kiinan markkinoille
(2016)
Kansainvälistymisestä on tullut viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana yhä tutkitumpi ilmiö. Yhä integroidumpi markkinapaikka on pakottanut myös pienet ja keskisuuret yritykset suuntaamaan katseensa ulkomaille. Kiinaan on ...