Hae LUTPubista
Aineistot 1-10 / 10
B2B-ohjelmistojen hinnoittelu ja data-analytiikan hyödyntäminen
(2020)
Työssä perehdytään ensin yleisesti ohjelmistoliiketoimintaan, minkä jälkeen perehdytään tarkemmin hinnoitteluun. Hinnoittelussa keskitytään lähinnä B2B-ohjelmistoihin. Työ tarkastelee erilaisia hinnoittelupäätöksiä ja ...
Toiminnanohjausjärjestelmän määrittely PK-yrityksessä
(2020)
Tutkimuksessa käsitellään vaatimusmäärittelyjen merkitystä onnistuneen toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönoton edellytyksenä. Riittävän laajasti, oikein ja kattavasti organisaation toiminnot huomioiden tehty määrittelyvaihe ...
ERP-järjestelmäprojekti fuusioituvassa yrityksessä
(2020)
Työssä tarkastellaan fuusioituvan yrityksen ERP-järjestelmäprojektia ja siihen liittyvää teoriaa. Työssä tarkastellaan erilaisten yrityskauppojen muotoja sekä fuusioituvien yritysten projektinhallintaa yleisellä tasolla. ...
Tietojohtaminen osana oppimisprosessia rakennusalan projektiliiketoiminnassa
(2020)
Kasvavan tiedon määrän ja teknologisen kehityksen myötä tietojohtaminen on noussut organisaatioissa tärkeäksi teemaksi. Tämä on lisännyt yrityksille paineita kehittää tiedonhallintaansa. Tehokkaalla tiedon varastoinnilla, ...
Ohjelmistorobotiikan hyödyntäminen logistiikka-alan yrityksessä
(2020)
Työn tavoitteena on selvittää ja analysoida ohjelmistorobotiikan erilaisia prosesseja, kehitystä, käyttöönoton kriteereitä sekä hyötyjä ja haasteita niin logistiikka-alan yrityksessä, kuin myös yleisesti. Kandidaatintyö ...
Tavoitekustannuksen ja avaintulosalueiden asettaminen allianssimallissa
(2020)
Rakennusalan perinteinen urakkakäytäntö ei hyödynnä osapuolten osaamista täysimääräisesti eikä kannusta urakoitsijoita tilaajan tavoitteiden mukaiseen toteutukseen. Allianssimalli on toteutusmuoto, jonka avulla rakennusalan ...
Teollisen palveluliiketoiminnan elinkaari : case kunnossapito
(2020)
Palveluliiketoiminnan merkitys teollisuudessa on kasvanut merkittävästi. Nykypäivänä pelkän ydintuotteen myyminen ei takaa kilpailuetua vaan siihen täytyy myös liittää palveluita menestyäkseen markkinoilla. Elinkaariajattelu ...
Henkilötietojen hyödyntäminen kohdennetussa verkkomainonnassa
(2020)
Kandidaatintyön tavoite on luoda lukijalle pienimuotoinen ajatuksia herättävä ja kokonaisymmärrystä laajentava selvitys, jossa on käsiteltynä keskeisimmät mahdollisuudet, edellytykset ja haasteet kohdennettua verkkomainontaa ...
Elintarvikeverkkokauppojen liiketoimintamallit Suomessa
(2020)
Elintarvikeverkkokaupat ovat useiden vuosien ajan pyrkineet kasvattamaan markkinaosuuttaan Suomessa, mutta kasvu on ollut hidasta. Monessa muussa maassa elintarvikkeiden verkkomyynti on saanut jo suuren suosion kuluttajien ...
VR-teknologian myynti yrityksille ja organisaatioille : arvoperusteinen myynti
(2020)
Virtuaalitodellisuus tarkoittaa todellisuuden simulointia tietokoneavusteisesti. Tämä teknologia mahdollistaa uusia lähestymistapoja haasteisiin muovautuvaisuutensa ansiosta.
Tässä kandidaatintyössä selvitetään ...